11 תשובות
מכות זה לא פתרון אם תתן למישהו בוקס זה לא ישנה אותו
זה משהו יצרי שטבוע בהם
אני לא חושב ככה
כי אני הבאטמן
כן, אם אין לי עתיד לפחות יהיה לי צדק.
אנחנו לא תמיד חושבים ככה מה
ויש גם בנות שחושבות ככה
אני אישית בקושי רב מכות וגם כשכן זאת הגנה עצמית, פעם אחרונה רבתי מכות בתחילת התיכון (אני בן 22), ויש לי ידידה שרבה מכות כל שלישי וחמישי
לא תמיד, אבל אנחנו יותר נוהגים להתנהג ככה מבנות כי אנחנו יותר אגרסיבים
כי אין להם מספיק אינטליגנציה רגשית בשביל לחשוב על ריב אחר חוץ מריב פיזי
ככה מלמדים אותם, החברה מכשילה אותם
זה לא רק בנים זה בעיקר בנים הם עושים את זה גם בתור משחק הוא בצחוק