עשיתי שני מיונים(אחד לסייבר ואחד להסרטה) ולא עברתי את שניהם, בדיוק נסגר לי החלון מיון ונשאר לי רק לקוות לתפקיד קביעה טוב. בזמן האחרון אני חושבת על משמר הגבול שזה נשמע לי די מטורף, הקטע הוא שלא קיבלתי בכלל מיון לוחמות והבנתי שזה סוגר לי הרבה תפקידים, רציתי לשאול אם זה אחד מהם. דפר 80 פרופיל 97. תודה לעוזרים! 3>