23 תשובות
שואל השאלה:
אם אתם צריכים עוד מידע אני יכול לתת לכם אני מבטיח שניסיתי הכל בשביל להתחבר ולהכיר
אם אתם צריכים עוד מידע אני יכול לתת לכם אני מבטיח שניסיתי הכל בשביל להתחבר ולהכיר
אנונימי
איפה אתה גר אחי ??
אנונימי
שואל השאלה:
זה הקטע אני לא רוצה אותם, אבל תחשוב רגע שאתה אומר את זה מה עכשיו? מי מפסיד מהסיטואציה הם הולכים ונהנים ורק לי אין עם מי להיות...
זה הקטע אני לא רוצה אותם, אבל תחשוב רגע שאתה אומר את זה מה עכשיו? מי מפסיד מהסיטואציה הם הולכים ונהנים ורק לי אין עם מי להיות...
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה רוצה לדעת...?
למה אתה רוצה לדעת...?
אנונימי
תקשיב תינעל על חבר אחד שלך ותתנהג בדיוק כמוהו
אנשים אוהבים את עצמם והוא יתחיל לכלול אותך אבל אל תהיה מציק וכשאתה הולך ממנו תנסה לעשות את זה עם האחרים ולאט לאט אתה תראה איך הם אוהבים אותך ובעצמם רוצים שתהיה כי לא יהיה להם נעים להגיד לך תעוף אז תנסה את מזלך מדי פעם ותלך
אנשים אוהבים את עצמם והוא יתחיל לכלול אותך אבל אל תהיה מציק וכשאתה הולך ממנו תנסה לעשות את זה עם האחרים ולאט לאט אתה תראה איך הם אוהבים אותך ובעצמם רוצים שתהיה כי לא יהיה להם נעים להגיד לך תעוף אז תנסה את מזלך מדי פעם ותלך
אם אתה גר קרוב אליי אפשר ללכת ביחד ולא תרגיש בודד נצרף אותך לחבורה שלנו
אנונימי
אל תכנס בכוח לקבוצות שלא נותנות לך להרגיש שייך מגיע לך הרבה יותר מזה
תנסה להכיר חברים מחוץ לבית ספר מכיתה אחרת מחוג עבודה סניף או כל מקום שאתה נמצא בו אל תתפשר על חברים בסופו של דבר כו תמצא את המקום שלך שבו כיף לך תנסה לצאת עם שכן דוד או מישהו שיש לך איתו היכרות קצרה אני בטוחה שאיתו תהנה יותר מלצאת עם "החברים" שלך
ככה או ככה תלך ואל תוותר על החוויה מקסימום תחזור מוקדם יותר זה גם בסדר
תנסה להכיר חברים מחוץ לבית ספר מכיתה אחרת מחוג עבודה סניף או כל מקום שאתה נמצא בו אל תתפשר על חברים בסופו של דבר כו תמצא את המקום שלך שבו כיף לך תנסה לצאת עם שכן דוד או מישהו שיש לך איתו היכרות קצרה אני בטוחה שאיתו תהנה יותר מלצאת עם "החברים" שלך
ככה או ככה תלך ואל תוותר על החוויה מקסימום תחזור מוקדם יותר זה גם בסדר
שואל השאלה:
עשיתי בדיוק מה שאמרת מסיבה קודמת, רוב הזמן פשוט כזה הלכתי איתם ולא הבנתי שיט על מה שהם דיברו, דיברו על דברים שקורים בחבורה ביניהם, הורדתי את העיניים מהם לשנייה ובום כבר כמה מטרים אחרי, גומר מאחור בסוף, ורוב הזמן אני לא מוצא אותם, אמרתי החבר הכי טוב שלי הוא עם החבורה שלו
עשיתי בדיוק מה שאמרת מסיבה קודמת, רוב הזמן פשוט כזה הלכתי איתם ולא הבנתי שיט על מה שהם דיברו, דיברו על דברים שקורים בחבורה ביניהם, הורדתי את העיניים מהם לשנייה ובום כבר כמה מטרים אחרי, גומר מאחור בסוף, ורוב הזמן אני לא מוצא אותם, אמרתי החבר הכי טוב שלי הוא עם החבורה שלו
אנונימי
שואל השאלה:
אני מעריך את זה אנונימי אבל הסיכויים קלושים, אני גר בקטמון כזה ליד פת
אני מעריך את זה אנונימי אבל הסיכויים קלושים, אני גר בקטמון כזה ליד פת
אנונימי
אשכרה אתה כמה מטרים ממני
אנונימי
אני בתלפיות
אנונימי
יא גם אני בירושלים
אם הייתי אוהבת אנשים הייתי באה איתך
אם הייתי אוהבת אנשים הייתי באה איתך
אנונימית
^תקשיב זה בולשיט אם לא נכנסים בכוח לא נכנסים בכלל
תתחיל להחליט ולא להתלבט כי רואים את זה אתה כנראה משדר חוסר ביטחון במה שאתה אומר וכנראה שהם אפילו לא מכירים אותך
תתחיל להחליט ולא להתלבט כי רואים את זה אתה כנראה משדר חוסר ביטחון במה שאתה אומר וכנראה שהם אפילו לא מכירים אותך
שואל השאלה:
תודה 62 אני כבר ניסיתי עברתי תהליך ענק וכפי שאמרתי ניסיתי גם את זה אני עובד במלצרות, ניסיתי להכיר חברים מבחוץ אבל בסוף הקשר לא הצליח לא משנה כמה ניסיתי, ניסיתי לנסות את מזלי עם כמה לא הלך ניסיתי להתמקד באחד לא הלך כלום, אני תמיד גומר לבד ואני מסכים איתך המצב משתפר המצב תמיד משתפר אבל המסיבת פורים זה עדיין דבר שאני כנראה הולך להפסיד ולהתבאס ממנו...
תודה 62 אני כבר ניסיתי עברתי תהליך ענק וכפי שאמרתי ניסיתי גם את זה אני עובד במלצרות, ניסיתי להכיר חברים מבחוץ אבל בסוף הקשר לא הצליח לא משנה כמה ניסיתי, ניסיתי לנסות את מזלי עם כמה לא הלך ניסיתי להתמקד באחד לא הלך כלום, אני תמיד גומר לבד ואני מסכים איתך המצב משתפר המצב תמיד משתפר אבל המסיבת פורים זה עדיין דבר שאני כנראה הולך להפסיד ולהתבאס ממנו...
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא משדר חוסר ביטחון, בכוח? ניסיתי, ניסיתי להצטרף לחבורה שלהם בעקיפות, ניסיתי להגיד ישר והם אומרים שהם "לא מצרפים יותר" אני ביקשתי אם אני יכול להצטרף למשחק כדורגל איתם, הם אמרו נראה וכמה ימים אחרי אני מגלה שהם הלכו בלעדיי לא אמרתי להם כי לא רציתי לצאת נודניק, אבל ממה ששמעתי מהחבר הכי טוב שלי בקבוצה הם פשוט לא רצו אותי שם כי אני לא מספיק טוב בכדורגל, כאילו הם יודעים משהו...
אני לא משדר חוסר ביטחון, בכוח? ניסיתי, ניסיתי להצטרף לחבורה שלהם בעקיפות, ניסיתי להגיד ישר והם אומרים שהם "לא מצרפים יותר" אני ביקשתי אם אני יכול להצטרף למשחק כדורגל איתם, הם אמרו נראה וכמה ימים אחרי אני מגלה שהם הלכו בלעדיי לא אמרתי להם כי לא רציתי לצאת נודניק, אבל ממה ששמעתי מהחבר הכי טוב שלי בקבוצה הם פשוט לא רצו אותי שם כי אני לא מספיק טוב בכדורגל, כאילו הם יודעים משהו...
אנונימי
שואל השאלה:
אני מודה לכך אני עוד צעיר והכל אבל אני באמת שואל מה עכשיו? העתיד אני מאמין שיהיה בסדר, לפחות מקווה, אבל עכשיו יצא שבעוד כמה ימים אני אשאר בבית לבד מבלי מישהו לבוא איתו או שאני אלך ואהיה בצד, וגם אני משדר ביטחון עצמי רב אם אני רוצה להראות שאני בחדר אני מראה אבל כפי שאמרתי אנשים פשוט לא רוצים אותי
אני מודה לכך אני עוד צעיר והכל אבל אני באמת שואל מה עכשיו? העתיד אני מאמין שיהיה בסדר, לפחות מקווה, אבל עכשיו יצא שבעוד כמה ימים אני אשאר בבית לבד מבלי מישהו לבוא איתו או שאני אלך ואהיה בצד, וגם אני משדר ביטחון עצמי רב אם אני רוצה להראות שאני בחדר אני מראה אבל כפי שאמרתי אנשים פשוט לא רוצים אותי
אנונימי
שואל השאלה:
יו אנונימי אתה בתלפיות אני מתכוון אולי זה יכול לעבוד הבעיה היא שזאת מסיבה כזאת בבית ספר ולא יודע עד כמה מכניסים ילדים שהם לא בבית ספר אז כן
יו אנונימי אתה בתלפיות אני מתכוון אולי זה יכול לעבוד הבעיה היא שזאת מסיבה כזאת בבית ספר ולא יודע עד כמה מכניסים ילדים שהם לא בבית ספר אז כן
אנונימי
^^^^^^אני שמחה לשמוע שאתה כן עובר תהליך ואני בטוחה בסוף תיהיה גאה בכל הדרך הזאת ויהיה לך את המקום שלך.
תנסה עד המסיבה לנסות להציע למכר לבוא איתך או למישהו מהסביבה שאתה שמעת שגם מעוניין ואין לו עם מי יש עוד זמן עד המסיבה ואם לא תמצא עם מי זה גם בסדר כי מסיבות תמיד יש.
תנסה להוציא מהחג הזה את החוויה הכי טובה שאת היכול עם זה עם משפחה או לצאת לך לעיר לסיבוב לראות הכל ולהינות אל תתן לזה להרוס לך את החג יש עוד דרכים להינות ממנו.
שיהיה לכולם חג שמח עוד חודש :)
תנסה עד המסיבה לנסות להציע למכר לבוא איתך או למישהו מהסביבה שאתה שמעת שגם מעוניין ואין לו עם מי יש עוד זמן עד המסיבה ואם לא תמצא עם מי זה גם בסדר כי מסיבות תמיד יש.
תנסה להוציא מהחג הזה את החוויה הכי טובה שאת היכול עם זה עם משפחה או לצאת לך לעיר לסיבוב לראות הכל ולהינות אל תתן לזה להרוס לך את החג יש עוד דרכים להינות ממנו.
שיהיה לכולם חג שמח עוד חודש :)
איזה בית ספר אתה^^^
אנונימי
שואל השאלה:
גבעת רם
גבעת רם
אנונימי
שואל השאלה:
אורט
אורט
אנונימי
בטחח תנסה ללכת זה תמיד חוויהה חבל להפסידד
שואל השאלה:
זה גם מה שחשבתי על מסיבה קודמת התחרטתי, ללכת סבבה אבל לא חושב שהנה שם מבלי מישהו להיות איתו
זה גם מה שחשבתי על מסיבה קודמת התחרטתי, ללכת סבבה אבל לא חושב שהנה שם מבלי מישהו להיות איתו
אנונימי
באותו הנושא: