4 תשובות
יחידה ראשונה ב-13:00. הבגרות שעתיים, תוספת זמן זה רבע מזמן הבחינה... יוצא שעתיים וחצי לא?
שואל השאלה:
מה זה יחידה ראשונה בדיוק? אני מדברת על ספרות
יש שתי יחידות, אם עדיין לא עשית אף פעם ספרות זה אומר שתעשי מחר את היחידה הראשונה. בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה: )