5 תשובות
תאומה
מאמי את צריכה לספר למישהו להוציא את הכל החוצה להרגיש חופשי זה ממש עזר לי כשהייתי במצב שלך מקווה שעזרתי
זה תקופה שעוברת. אפשר להתגבר על זה עם שירים קופצניים ובילוי איפשהו עם אנשים שאת\ה אוהב\ת, אבל מה שנשאר לתמיד ועוזר כל הזמן זה אמונה עצמית, ביטחון וחיוביות! זה המפתח להצלחה. תעשי\ה דברים לטובתך, אבל גם רצוי להקשיב לאחרים כי הם יכולים לפתוח את המחשבה בצורות שלא חשבתן עליהן!
וחשוב שתשתפ\י מישהו עם כל זה, זה לא בריא לשמור דברים כאלה בבטן.
הכל מסתדר בסופו של דבר והכל לטובה! אפילו אם זה לא נראה ככה.
מקשיים מתגברים, מטעויות לומדים.
שבת שלום <3
( אם זאת בת, רצוי רצוי רצוי מאוד מאוד מאוד להדליק נרות של שבת! )
שואל השאלה:
אז ככה;
1) פגשתי ילדה שממש התאהבתי ב. ועכשיו גיליתי שיש לו עוד 20 כמוני שקורא למהם חיים שלי וזה ואני לא יודע מה לעשות עם זה..! וכל הזמן היא משחקת איתי פעם עונה הכל יפה וסבבה פעם מסננת לשבוע..
2) השמנתי בטירוף אני שוקל 96 אני מתבייש ללכת לים ושאנשים יראו אותי: (
3) רבתי עם אח שלי, בעקבות מכות שכמעט הוא הלך לבית חולים אין לו גבול אני לא יודע מה לעשות..
4) אני צריך לעבור ניתוח עוד מעט ואני מאלה שמתעלפים מבדיקת דם איל אני עובר את זה?!? חוץ מזה צריך להיום חודשיים בבית בלי לזוז
5) סבא שלי לא מרגיש כל כך טוב ואני לא יודע מה לעשות זה אוכל אותי
בבקשה תעזרו ליי
אנונימי
בואי לפרטי... נראלי אני אוכל לעזור
יש לי דיי ניסיון בדיכאונות..