5 תשובות
אחרי הטסט הפנימי מתחילים להתמקד ממש ממש בטסט עושים שיעורים על חניות שיכולות להיות, עוברים על מסלולי טסט ממש מתמקדים באיך לעבור טסט ראשון
כול תלמיד נהיגה שלו לרוב אחרי שיעור 20 מתחילים להגיד זה לדוגמא ניכשל בטסט בכללי מורה מדבר על טסט רק שתלמיד מוכן
שואל השאלה:
שיעור 20 כזה?
שיעור 20 כזה?
אנונימית
לקראת הסוף
כשמתחילים להגיע לשיעורים של לפני טסט פנימי
כשמתחילים להגיע לשיעורים של לפני טסט פנימי
אצלי כרגע הוא יותר מדבר על הטסט פנימי בקרוב אז אני מניחה שאחרי שהוא יראה תוצאות של פנימי רק אחרי זה הוא ידבר על הטסט החיצוני
באותו הנושא: