21 תשובות
לא הייתי בסיטואציה אז אני לא יכול להגיד
wtf, למה למה??? האדם הזה צריך להתבייש.

אני בתור אוטיסט בתפקוד גבוהה אני די עצמאי (אבל גם לא) ויש אוטיסטים שאפילו לא יכולים לאכול לבד, אז מישהו צריך לעזור לילד ומישהו צריך לעבוד

כן בטח האמא יכולה להביא עוזר/ת לילד אבל זה עדיין יקח ממנה המון כסף
אם התפקוד שלך לא נמוך - אתה לא צריך טיפול מסביב לשעון, אמא שלך יכולה לעבוד כשאתה לומד.
הסיבה שהרבה אימהות בוחרות בכיוון האינטנסיבי - זה לא הכרח
אלא החלטה לעשות הכל כדי לאפשר לילד לממש פוטנציאל במלואו

החלופה של כל הטוב הזה היא לא להתכחש לקיום הילד
אלא פשוט להסתפק באותם מוסדות ממשלתים שלא יאפשרו לך את זה.
לראות אותו רק בחופשות
אוטיזם הוא בעיקר הפרעות תיקשורת ובתור אחד שיש לו אוטיזם בתפקוד נמוך גם אני מתקשה בזה, אני כמעט לא מדבר בנוח או מתחיל דברים ליד אנשים לומר לי ללכת לכיתה ולעזור שלי אני יוכל אבל תיקח בחשבון שאני לא אשאל אותך כלום עד שהילד יבקש ממני עזרה אם אני יעמוד או ישב אני יראה כמו רובוט לרוב ואני לא יוצר קשר עין אז לך תדע אם הוא פשוט מתבייש או משקר לך
מי אמר שהוא בתיפקוד נמוך?
אין לזה שום הצדקה
יש לאוטיסטים בתפקוד נמוך זכאות לפנימיות מתאימות עד גיל 21 - ואחרי זה דיור מוגן לכל החיים.

אז לזרוק את הילד כדי לא לראות אותו גם כשהוא יוצא לחופש - זה מזעזע.
אז מצד אחד - אתה מצליח ללמוד, לחזור לבד הביתה, ולהכין לעצמך אוכל
ככל הנראה תוכל להתגייס לצבא, ללמוד באוניברסיטה, ולהשיג עבודה,
בסבירות לא ידועה - לגרום לאנשים לחשוב שאתה לא מוזר, למצוא אישה, ולהקים משפחה

ומצד שני - אין לך אנרגיה, אתה לא מאושר, ומצפים ממך לחייך...
זה ממש נשמע - שאתה בדיוק כמו כולם
הייתי חושבת שהוא בן אדם לא טוב כי הוא אפילו לא ניסה להשלים עם זה ולעזור לבן שלו שכנראה יהיו לו חיים מאתגרים יותר מרוב האנשים וכנראה יצטרך תמיכה כמו כל ילד וזה לא בסדר לעשות את זה מהסיבות האלו
^1511 - אתה ממש לא החלטי.
מצד אחד "אני בתור אוטיסט בתפקוד גבוהה אני די עצמאי (אבל גם לא)"
ומצד שני "ובתור אחד שיש לו אוטיזם בתפקוד נמוך גם אני מתקשה בזה"
תתאפס על סיפור החיים שבחרת - ודבוק בדמות

אוטיסטים בתפקוד גבוה - מתנהגים מוזר.
אוטיסטים בתפקוד נמוך - סובלים מפיגור.
אפילו לא קרוב
נסה שוב
אני בתפקוד גבוהה לא נמוך והתכוונתי לעצמאי מבחינה שאני יכול לדבר אם אנשים, להכין לעצמי אוכל וללכת לבד לבית שלי.

אבל בקטע התקשורתי אני שונה זה כאילו שמתי שאני בא לבית הספר העצמי אין לי ממש אנרגיה ואני לא ממש אני וגם אין לי ממש רצונות אז כן אני לא ממש מחייך בבית הספר או שאני מרגיש שאני רוצה לחייך
הייתי חושבת שהוא חרא
אני לא מתחיל דברים למשל חוגים, עבודה (אין לי וגם אם יש זה אצל העבודה של אמא שלי והיא מדברת אם כולם), אני לא מתקשר אם אנשים שלא מתחילים איתי שיחה אפילו אם אני רוצה חברים, אני בספק אם אוכל למצוא עבודה וללכת לראיון
ל1511
לא להמון. לשלב לימודים ועבודה זה די גרוע
בעיקר מאפיין עניים מאוד או כאלה שגרועים בלימודים
אין לך עבודה כי אתה בן 16.
אתה רואה שבכתב אין לך בעיה לתקשר
אז תעבור ראיון בכתב
אבל זה משנה
תפקוד גבוה/ נמוך זה סתם שטויות
אנונימית
^למה?
^^^לאנונימית:
תפקוד גבוה/ נמוך זה לא שטויות - אלא הכל.

אדם שמאופיין בעיקר באוטיזם (תפקוד גבוה) צריך תמיכה - כדי לממש את הפוטנציאל שלו, שבמקרים רבים לא נמוך מזה של נוירוטיפיקל.
לפעמים אפילו גבוה יותר

אדם שסובל גם מאוטיזם וגם מרמת משכל נמוך, וגם מבעיות נפשיות, וגם מבעיות עיכול כרוניות,
לא יממש פוטנציאל. אם הוא לא חי עם משפחתו שמגוננת עליו מהעולם, הוא יצטרך דיור מוגן, השגחה וטיפול, אם הוא יעבוד - זה יהיה תחת מטרייה מגוננת
מתמקדים בזה שהוא ומשפחתו יסבלו פחות.
למה אוטיסט בתיפקוד גבוהה צריך תמיכה?
שהוא חרא
להמון יש עבודה והם בני 15/16