3 תשובות
אולי מתבייש
אנונימית
שואל השאלה:
^^יש לי תמספר שלו, הוא לא יודע את זה. אבל כדאי לי לשלוח? או להמשיך לחכות שהוא ישלח?
^^יש לי תמספר שלו, הוא לא יודע את זה. אבל כדאי לי לשלוח? או להמשיך לחכות שהוא ישלח?
אנונימית
את יודעת כמה פעמים התחילו איתי ולא שלחו הודעה בסוף ואני ישבתי ואכלתי לעצמי תראש על זה
הבנתי שיש כאלה שעושים את זה סתם בשביל הספורט, אבל בגלל שאתם ביחד במכון יש מצב הוא מתבייש או שחושב מה לכתוב או שלא רוצה לצאת נואש, אין ספור סיבות
הכי חשוב שאל תצפי עכשיו להודעה הזאת כי זה לא אומר עלייך כלום
הבנתי שיש כאלה שעושים את זה סתם בשביל הספורט, אבל בגלל שאתם ביחד במכון יש מצב הוא מתבייש או שחושב מה לכתוב או שלא רוצה לצאת נואש, אין ספור סיבות
הכי חשוב שאל תצפי עכשיו להודעה הזאת כי זה לא אומר עלייך כלום
אנונימית
באותו הנושא: