3 תשובות
היי לך,
קורא את המילים שכתבת כאן ויכול רק לתאר לעצמי כמה עומס את מרגישה אל מול הפחד והאיום הזה.
אלו ימים מורכבים עבור כולנו ולפעמים נראה שהחששות אל מול העתיד יכולים לשתק.
אם יש בך צורך לפרוק עוד ותרצי לשתף את הרגשות שעוברים עליך, מזמין אותך לצ'אט של סה"ר - סיוע והקשבה ברשת, לשיחה אנונימית במרחב נטול שיפוטיות שבו אפשר לדבר על מה שעובר עליך ובקצב שלך.
מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה ולמספר הוואטסאפ שלנו: 055-9571399
שלך מתנדב סה"ר
קורא את המילים שכתבת כאן ויכול רק לתאר לעצמי כמה עומס את מרגישה אל מול הפחד והאיום הזה.
אלו ימים מורכבים עבור כולנו ולפעמים נראה שהחששות אל מול העתיד יכולים לשתק.
אם יש בך צורך לפרוק עוד ותרצי לשתף את הרגשות שעוברים עליך, מזמין אותך לצ'אט של סה"ר - סיוע והקשבה ברשת, לשיחה אנונימית במרחב נטול שיפוטיות שבו אפשר לדבר על מה שעובר עליך ובקצב שלך.
מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה ולמספר הוואטסאפ שלנו: 055-9571399
שלך מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
את רצינית איתי ? חחחחחח
חמאס וחזבאללה הם החוליות של איראן
איראן לא יעשו כלום כי הם הכל עושים דרכם
חמאס וחזבאללה הם החוליות של איראן
איראן לא יעשו כלום כי הם הכל עושים דרכם
אנונימי
מה נגיד לך.. באמת מפחיד
אנונימית
באותו הנושא: