6 תשובות
לא, כי שיגרו הרבה יותר מ100...
יירטו בערך 100 כטבמים אבל הערכה היא ששלחו בסביבות ה400-500 אז כנראה שעדיין יהיו אזעקות
אבל אי אפשר לדעת איפה הם יהיו אז אין לך מה לדאוג כרגע
לא
הם ירטו הרבנ אבל לא מספיק
כנראה יהיו אזעקות, אבל לא המון
יהיו כי אמרו ששלחו כמה מאות אבל הכל טוב תהיה ליד ממד ויהיה בסדר
נקווה שלא יהיו
זה אומר שאם למשל שוגרו על ישראל 1000 כטבמים
ארה"ב לבד הורידה מהם 100
ונשארו 900 כטבמים
לא כולל מה הבריטים הורידו מה הירדנים הורידו ומה אנחנו הורדנו