התחברות
הרשמה
לא הבנתי אנחנו תוקפים את איראן בחזרה או שלא?
15 באפריל 2024, 19:20
ישראל
מלחמה
המצב הבטחוני
3 תשובות
נראה לי שלא כי לא רוצים לפתוח עכשיו עוד מלחמה
ט
טוב פסדר
אני מאמין שכן
ד
דני06
עדיין לא יודעים זה מסווג
מ
מאורי הקטן
באותו הנושא:
למה אנחנו לא פשוט תוקפים את אירן ומסיימים את החיים של הדיקטטורים שמה אחת ולתמיד?
למה עדיין לא תוקפים באיראן?
אם איראן תוקפים, איזה אזור נמצא בסכנה גבוהה יותר?
למה לא תוקפים באיראן?
למה איראן לא תוקפים אותנו? מה עוצר אותם?
אנחנו תוקפים בסוף את איראן?
לא הבנתי אנחנו תוקפים את תימן? מאיפה חכם?
לא הבנתי אנחנו הולכים לתקוף באיראן בסוף או לא?
מתי כבר אנחנו תוקפים את איראן?
למה ישראל צריכה לקחת אחריות על העזתים? כאילו הם תקפו ואנחנו תוקפים בחזרה לא הבנתי לצה ישראל אמורה לדאוג להם
אנחנו תוקפים בחזרה עכשיו?