13 תשובות
עדיין לא אומת כמדומני
ככל הנראה, מלחמה בפסח!
אנונימי
שואל השאלה:
וואו, טירוף!!!
אנונימי
ליל הסדר במקלט
אנונימי
שואל השאלה:
אני תכננתי ללכת לישון, אבל אמרתי לעצמי שאני אציץ שניה בחדשות לראות מה היה היום...


מפה לשם, אין לי סיכוי לישון בשעות הקרובות עם האדרנלין שיש לי עכשיו):
אנונימי
בסדר לפחות אירן לא יכולה לעשות כלום אין להם גרעין אז הכל סבבה
הכל טוב גם ככה מלחמת עולם שלישית בקרוב אז מה שקורה עכשיו זה לא מה שצריך להלחיץ אותך
אנונימי
^^אתה לא יכול לדעת אם אין להם גרעין די
אנונימי
ברור שכן יש להם הסכמות עם מדינות שונות שעם יהיה להם גרעין הם יסעו בתוצאות
שלא לדבר על הכלכה באירן אין להם אפילו כסף לתמוך בפרויקט כזה
ובגלל החוזה שהם חתמו הם לא יכולים לבנות גרעין
^אחי אתה יודע שגם גרמניה הנאצית חתמה על מלא חוזים והפרה אותם בלי בעיה? מה שונה עכשיו?
אנונימי
שעכשיו יש לנו את הטכנולוגיה לעקוב אחריהם וחוץ מזה אפילו האנשיפ באירן לא תומכים בגרעין
שלא לדבר על ההשפעה העולמית שזה יעשה עם יגלו שיש להם
בגדול גרעין זה אסור בכל מקום בעולם
לדוגמא לנו יש איזה 20 אבל לא הודנו שיש לנו אפילו 1
לאירן גם חסר את הטכנלוגיה הזאת הם צריכים עזרה מבחוץ משהו שאף אחד לא מוכן לעזור להם בו כי זאת אירן
שואל השאלה:
מסתבר שלא תקפו את מתקני הגרעין):

אבל לפחות אפשר לישון:)
אנונימי