6 תשובות
כרגע לא חושבת בגלל שגם רוב המדינה לא בבתים שלהם (בתי מלון וכאלה) אז עדיף שלא עכשיו
לא חושבת
אני סומכת על הצבא
יופי שהם תקפו בצורה מתונה
קצת הרבה יותר
לא את לא רוצה מלחמה עם איראן אולי היה אפדר עוד תקיפה אחת קטנה אבל הצבא יודע מה הוא עושה גם אין לך גיבוי של ארצות הברית וגם לאיראן יש גיבוי של רוסיה אז קיתר ממש לא כדי היה לתקוף בענק
אנונימי
הרבה הרבה הרבה יותר