38 תשובות
הסבירות שתהיו עם גבר והוא יעשה משהו רע ולא יציל אתכן הוא נמוך מאוד בניגוד לדוב שיקרע לכן את כל הגוף
מה זאת השנאת גברים הזאת?
זה לא עוזר בשום דבר
אנונימי
מי הטיפשה שתענה דב? מה גבר כבר יעשה??
לאיפה הגיעה שנאת הגברים בגלל הפמיניזם המודרני t-t
^^^היה מחקר באמריקה לפני כמה שנים ששאלו גברים אם הם היו מתעללים באישה מינית אם לא היו עדים ( ויעני לא היו עושים להם כלום ) ושליש!!! מהגברים אמרו שהם היו עושים את זה.
אז כן ביער אין עדים אז הסיכוי שמשהו יקרה הוא מאוד גבוה
לא סימפ
רוב הסיכויים שדוב יעשה כלום, ופשוט ילך
אנונימי עם שנאת גברים
זה לא שאנחנו שונאות גברים, אבל יש גורל גרוע יותר ממוות

https://www.tiktok.com/@dontceceme/video/7362991831711255851?_t=8lvuruibhvc&_r=1

אני ממליצה שתראו את הסרטון הזה, מסביר יפה מאוד
יודעת מה נזרום איתך
למה את יוצאת לרחוב שמפוצץ בגברים?
אני שמחה שאתם לא מסוגלים לחשוב מה גבר מסוגל לעשות, זה אומר שגדלתם בסביבה בריאה יחסית
אבל להרבה נשים הפחד הוא יום יומי, הדבר שאנחנו שומעות, הסיבות שאנחנו צריכות להיזהר
^^^^בלי לזלזל או משהו, אבל ברור לך שאפילו הנתונים שאת הבאת מראים שעדיף גבר?
2 שליש מהגברים על פי המחקר הזה לא היו עושים כלום, וזה עוד אם מתעלמים מזה שכנראה החלק שבאמת היו פוגעים באישה היו נמוכים יותר במציאות
אז חלאס עם השנאה, רוב הגברים באמת אוהבים נשים ולשנאו לא יביא כלום
אנונימי
אני לא מאמין שבנות ענו ברצינות דוב...
נגיד ששליש מהגברים היו עושים את זה
למרות שזה לא נכון
את באמת חושבת שפחות משליש מהדובים לא יעשו לך כלום? אם תפגשי דוב רוב הסיכויים שאת לא תחזרי הבייתה
הסיכוי שגבר יתקוף אותי כששנינו לבד ואני לא יכולה לקרוא לעזרה גבוה יותר מאשר הסיכוי שהוא יתקוף אותי ברחוב מלא אנשים
מין הסתם שלא כל הגברים יתקפו, אבל לפעמים לפחד זה טוב יותר מלסמוך, אני לא אוהבת לצאת לרחוב מפוצץ גברים לפעמים, הריי קוראים לי, מציקים לי
מאיפה לי לדעת מה אנשים יעשו כשאף אחד אחר לא יוכל לעצור אותם
כשאני רואה את הטרנד הזה אז עולה לי לראש דובים חומים, כי הם הכי נפוצים
" will attack if they are surprised or feel threatened."
רוב הדובים החומים לא יתקפו ואם כבר יעדיפו להתעלם, הסיכון עולה אם זאת אמא דוב עם גורים
^^^^^אה כן? ומה אם זה שאני כמעט בטוחה שבמחקר הזה היו גברים שענו שהם לא היו עושים כלום למרות שגם היו עושים?
ואתה יודע מה זה שליש? זה המון!!
תדמיין שיש 100 אנשים אז 33 מהם זה שליש.
זה מספיק בשביל שאני אבחר בדוב שרוב הסיכויים אפילו לא יתקרב אליי וגם אם כן יש המון שיטות להפחיד אותו כמו לצרוח חזק ולהיראות מאיים מה שלא כל כך יעבוד עם גבר.
אוקיי זה ממש תלוי.
אם נגיד אני מכירה את שניהם , ככה שאני בוטחת בגבר או שהדוב מאולף או משהו ואז הוא 100 אחוז יגן עליי הייתי בוחרת בדוב. זה נחמד חברת אדם ואם אני מכירה את הגבר אז הוא כנראה יגן עליי אבל אנלא יודעת הדוב נראה לי חזק יותר לזה כי זה ליטרלי דוב.
אם אני לא מכירה את שניהם כלומר דוב רנדומלי ולא דוב מאולף וגבר רנדומלי וולא שאני מכירה אז גבר , רוב הסיכויים שהוא יגן עליי ואם לא , זה יער. תמיד אפשר לדפוק לו משהו רנדומלי בראש ולברוח.
כפרה בואי נתערב שברגע שאת רואה דוב את רצה את נשמתך והדוב ירדוף אחרייך ולא ישאיר לך בשר
בניגוד לגבר שהסיכויים הגבוהים יותר הם שהגבר ידאג להוציא אותך מהיער ולשמור עלייך מדובים
ונגיד שהיית נופלת על הגבר המניאק.. הוא היה מזיין והולך לא קורע את כל הגוף שלך

ומה את בוחרת סוג של דוב טוב שלא בחרת פנדה
^^^^ברור לי מה את אמרת מקודם, וגם אני הייתי מתחיל לדבר על הסכנה בדובים, אבל זה לא החלק הבאמת חשוב.
ואני באמת מצטער אם גברים עשו לך דברים רעים, ואני גם חושב שלא צריך לתת את כל האמון בכל האנשים, אבל הרוב (ובאמת המוחלט לא יעשו כלום), פשוט קיים מיעוט והוא רועש ודוחה
וגם אם לא תתמכי בי, לפחות תשתדלי: אם את פוגשת מישהו חדש, בבקשה אל תתיחסי אליו ישר כ"תוקף" או "איום", כי את באמת לא יודעת מה זה עושה לבן אדם
אנונימי
אם דיברת אליי, שוב, אמרתי אם הם זרים גבר. אם הדוב הזה מאולף ואמור לשמור עליי דוב.
זו הבלירה הכי הגיונית דוב הרבה יותר חזק לול
דוב.
דוב יכול או להרוג אותי או להשאיר אותי בשקט ( סבירות גבוהה שלא יתקרב אליי בכלל )
גבר יכול להרוג אותי או להשאיר אותי בשקט או לעשות עוד מיליון דברים הרבה יותר גרועים ( ואין סבירות גבוהה למה יעשה )
אז חדמש דוב.
דוב
גבר הרבה יותר מפחיד מדוב
זה לא משנה
הקב"ה יישמור עליי
ולכן לא אכפת לי
ההבדל הוא שאת היית בורחת והוא היה רודף אחרייך
הם רגילים לדובים ויודעים איך להתנהג במפגש איתם
זה כמו שאני אראה לך אפריקאי שלא בורח מאריה

גבר יכול לעשות את כל הדברים האלה אבל רק אחד לכמה אלפים היה עושה את זה. כמעט כל האנשים בעולם הם לא מחבלי נוחבה.
יש יחסית הרבה אנסים אבל גם לא כזה הרבה
לא יודעת דוב זה חמוד אבל אני ראיתי אחד
אנשים הם שונים מאחורי הקלעים, גם נשים וגם גברים
המספר גדול יותר ממה שאתה חושב
לא נורא זה יער מקסימום דפקו להם איזה סלע לראש ורוצו
זה לא כזה פשוט
^^אני יכולה להגיד לך אישית שאם הייתי רואה דוב לא הייתי בורחת.
כלומר ברור שהייתי הולכת במהירות אבל לא רצה כי אני יודעת מה יקרה אם ארוץ.
ללכת במהירות כי ככה אני לא אראה כטרף

ושוב, זה לא אחד לכמה אלפים, זה פאקינג שליש.
וואלה האמת כאחת שנתקעה ביער יש שם יותר דבריפ להגנה עצמית ממה שחשבת
https://www.tiktok.com/@susankehoe1/video/7354180464183168298?_t=8lvwxpietsu&_r=1
היבמרצדצדתסחכצדםצבב דובים כל-כך מםחיד מה אני אגיד
אנונימית
יש דובים שלא יעשו לך כלום ויש דובים שיקרעו את העצמות שלך אחת אחרי השנייה, יש גברים שיצילו אותך מהיער ויגנו עלייך ויש גברים שיהיו יותר מנייאקים ואתם מבינים למה אני מתכוון אני לא רוצה לפרט.

זה מאוד תלוי אי אפשר פשוט לקבוע את זה ככה, אבל מה שכן, אני בטוח שיש יותר דובים שירצו לאכול אותך מאשר גברים שירצו לפגוע בך...
יש דין גרוע יותר ממוות
לפעמים מוות זה עדיף
https://www.tiktok.com/@mattelsburycomedy/video/7362023067175980321?_t=8lvyuthcliv&_r=1
לא סימפ
הנה קח סתם סרטון רנדומלי שמצאתי כמחיפוש מאוד קצר בטיקטוק
אתה רואה כאן מישהו מת? לא.
הדוב לא רוצה ולא צריך לתקוף אותך
https://vt.tiktok.com/zsftrwwbe/

ודבר שני, גבר יכול לזיין, לחטוף, להתעלל, ואז כשהוא סיים עם כל זה וכל מה שיעלה לו לראש או לשחרר אותי ואז אני כל החיים אהיה עם טראומות או להרוג אותי בשביל להיפטר מראיות
דוב לא יעשה את זה. דוב או הורג או משאיר בשקט.

וזה שהיא בחרה בדוב חום זה כן משנה כי ביער בדכ יש או דובים חומים או שחורים
דוב
הדוב כנראה לא יתעסק איתי אם אני לא אתעסק איתו

היער זה הבית של הדוב וזה נורמלי שהוא יהיה שם

הכי הרבה שהדוב יכול לעשות לי זה להרוג אותי פיזית

הדוב יעזוב את הגופה שלי בשקט אחרי שהוא יהרוג אותי או שהוא יאכל אותה אבל הוא חיה ובשבילו אני טרף אין מה לעשות

יאמינו לי אם אני אגיד שהדוב תקף אותי ביער

לא ישאלו אותי מה לבשתי כשהדוב נגע בי

יש לי מלא דרכים להתחמק מהדוב כי אני לא האוכל היחיד שלו ביער והוא לא יעשה לי כלום אם הוא יאכל משהו אחר ואני לא אעצבן אותו

אני יודעת מה הכוונות של הדוב ואת דפוסי ההתנהגות שלו (גברים ביער זה לא צפוי אתם מוזמנים לריב איתי)
לא בוחרת בסוג הדוב, אומרת פשוט את הדוב הראשון שעלה לראש וממש רשמתי שרוב הסיכויים שהדוב לא יעשה כלום, שמחה שאתה מקשיב לנשים ולמה הן דואגות וההסברים שלהן ולמה הן יעשו את הבחירות שהן עושות
יש מספיק סיפורים בחוץ שם
(tw)
הגברים שאנ0ו לאטה ואכלו אותה
הסיפור של ג'ונקו פרוטה (https://www.tiktok.com/@dailymailcrime/video/7257920934630214939?_t=8lvvgsnknhl&_r=1)
יש מספיק גברים דוחים בחוץ, מספיק בשביל לדאוג, כמובן, יהיו גם הרבה יותר גברים שלא יעשו כלום, אבל גם הדוב כנראה לא יעשה כלום

יש דין גרוע יותר ממוות, ואני לא הולכת לסכן לחוות את זה
אם אתה לא מבין למה נשים יבחרו דוב, הגיע הזמן להסתכל על הסביבה שלך, זה נראה לך מגוחך? יופי זה מה שאנחנו צריכות לחיות, הפחד שיקרה משהו
גם ברחוב מלא גברים ונשים אני פוחדת
גם במסעדה אני פוחדת
אבל אני חיה, ואני לא מוכנה לתת לבן אדם לקחת ממני את הנשמה שלי


חוץ מזה אני אבחר בבן אדם לא בדוב לול, אני פשוט יודעת שאני מסוגלת להצליח לריב עם בן אדם מאשר עם דוב, אני פשוט מסבירה למה נשים אחרות יבחרו דוב
^^^ברור שלא כל אחד
וברור שיש גברים שלא יעשו כלום ויעזרו לי לצאת מהיער, ואולי גם זה הרוב.
אבל אני פחות רוצה לקחת את הסיכון.
כי שוב דוב יכול לעשות רק שתי דברים
גבר יכול לעשות מיליון דברים
דוב
הייתי מעדיפה דוב
אני אוהבת דובים למרות שהם מפחידים ואולי זה דוב פנדה הם צמחונים