8 תשובות
אולי יש המון תחרות
אני גרה במרכז ומכירה מלא שעושות ואני גם עושה אצל מישהי שמפוצצת ממש שאם אבטל לה לא יהיה לה תור לחודש הקרוב
אנונימית
לוקח זמן לבנות שם באזור חדש.
אל תדאגי זה יגיע, בכל אזור יש לקוחות פוטנציאליות.
תפני באינסטגרם לקהל מהאזור הזה, וגם בפייסבוק יש קבוצות יעודיות. את יכולה לעשות מבצע טיפול ראשון ב-30 שקל פחות לכבוד מעבר הדירה (נניח 100 שקל, אם את לוקחת 130). תשקיעי להן ממש בטיפול הראשון והן יחזרו.
לדעתי אם עברת לאזור שבממוצע גרים בו יותר אנשים "משכילים" במובן האקדמי, אני מניחה שיש שם יותר טיפוסים "חנוניים" (בלי להעליב) שפחות אכפת להם מציפורניים ואיפור אז הן עם ציפורניים טבעיות. מצד שני, באזורים האלה פחות בנות פונות לציפורניים כמקצוע, אז זה גם יתרון בשבילך.
אם את במרכז באזור ששונה מהתיאור שרשמתי אז אין לי מושג.
אל תדאגי זה יגיע, בכל אזור יש לקוחות פוטנציאליות.
תפני באינסטגרם לקהל מהאזור הזה, וגם בפייסבוק יש קבוצות יעודיות. את יכולה לעשות מבצע טיפול ראשון ב-30 שקל פחות לכבוד מעבר הדירה (נניח 100 שקל, אם את לוקחת 130). תשקיעי להן ממש בטיפול הראשון והן יחזרו.
לדעתי אם עברת לאזור שבממוצע גרים בו יותר אנשים "משכילים" במובן האקדמי, אני מניחה שיש שם יותר טיפוסים "חנוניים" (בלי להעליב) שפחות אכפת להם מציפורניים ואיפור אז הן עם ציפורניים טבעיות. מצד שני, באזורים האלה פחות בנות פונות לציפורניים כמקצוע, אז זה גם יתרון בשבילך.
אם את במרכז באזור ששונה מהתיאור שרשמתי אז אין לי מושג.
אנונימית
ובאמת חשוב שתהיי נחמדה לכל לקוח חדש ותעשי את העבודה הראשונה על הצד הטוב ביותר
בפעם השלישית עם אותה לקוחה אם תהיי יותר טבעית זה לא ממש משנה היא כבר שלך
כמובן עדיף תמיד להיות נחמדים ולעבוד טוב אבל כולנו בני אדם.. אז הכי חשוב זה בגדול הרושם הראשוני
בפעם השלישית עם אותה לקוחה אם תהיי יותר טבעית זה לא ממש משנה היא כבר שלך
כמובן עדיף תמיד להיות נחמדים ולעבוד טוב אבל כולנו בני אדם.. אז הכי חשוב זה בגדול הרושם הראשוני
אנונימית
שואל השאלה:
דיי אני עושה הכל באמת שאני ככך נחמדה וכאילו מגיעות לספא אצלי יש שתיה יש כיבוד אני לא מציקה אני זורמת אני נותנת להרגיש בבית וכאילו זה לא כיף אני לא מכירה פה כלום אין לי חברות פה אין לי קשרים פה ופשוט זה כזה דיכאון אני השקעתי את כל החיים שלי בשביל זה ונשאתי מהלימודים בשביל ללמוד את זה ולהשקיע בזה ופשוט אוף באמת אני גם לא לוקחת יקר לא יודעת כבר
דיי אני עושה הכל באמת שאני ככך נחמדה וכאילו מגיעות לספא אצלי יש שתיה יש כיבוד אני לא מציקה אני זורמת אני נותנת להרגיש בבית וכאילו זה לא כיף אני לא מכירה פה כלום אין לי חברות פה אין לי קשרים פה ופשוט זה כזה דיכאון אני השקעתי את כל החיים שלי בשביל זה ונשאתי מהלימודים בשביל ללמוד את זה ולהשקיע בזה ופשוט אוף באמת אני גם לא לוקחת יקר לא יודעת כבר
יהיה בסדר בכל איזור קשה למצוא לקוחות תפרסמי את עצמך גם ברשתות בקבוצות פייסבוק..
אני בטוחה שאם את נחמדה ומקצועית תצליחי
ובאמת אם את רק בת 17 אולי שווה לך לחזור ללימודים לא חייב אלף יחידות בהכל פשוט שיהיה לך את ה-12 שנות לימוד ואולי בגרות
אני בטוחה שאם את נחמדה ומקצועית תצליחי
ובאמת אם את רק בת 17 אולי שווה לך לחזור ללימודים לא חייב אלף יחידות בהכל פשוט שיהיה לך את ה-12 שנות לימוד ואולי בגרות
אנונימית
ובמקביל כמובן תפתחי את העסק. אולי דווקא בבית הספר תכירי חברות מהאזור שירצו לעשות אצלך במקום אצל איזה מישהי מבוגרת ולא נחמדה
אנונימית
איפה את עושה?
תפרסמי את עצמך איפה שאת יכולה גם פה
תפרסמי את עצמך איפה שאת יכולה גם פה
באותו הנושא: