7 תשובות
חבל אבל צריך לשמוח גם על זה
אוף נכון :(
שיזכו לחיים קצרים מאוד
באסה
שואל השאלה:
^^*יזכו
ואוו כןן באסה שהם לא היו שם
למה את מקפחת את חמינאי?!?! ממש מעליב! -_-
באמת למה לא עם סינוואר?עם נסראללה קצת בעיה,הוא כמעט 20 שנה לא יוצא מהחור באדמה הזה שלו מהפחד שצהל יחסל אותו