התחברות הרשמה

זה הגיוני שמשקה אקסל עושה לי כאבים בחזה קצת?

22 במאי 2024, 10:54
בטןחזהכאבי ראשבחילותכאבי מחזור    
3 תשובות
כן זה זבל שאת מכניסה לגוף פיכס
ה
היוש אני אנונימית
כן
ש
שרמנטי האמיתי
כן
s
stayforever
באותו הנושא:
שתיתי אקסל חם, הגיוני שיש לי כאבי בטן ושלשולים?
תמיד אקסל עושה לי עוד יותר כאבי בטן במחזור אבל זה כל כך טעים מה עושים?
שתיתי אקסל חם, הגיוני שיהיה לי כאבי בטן?
אקסל נחשב משקה כהה
עלות ארגז של משקה אנרגיה - כמה עולה ארגז אקסלים (XL) משקה אנרגיה?
משקה אנרגיה בלו/אקסל אחד לשבוע זה בסדר?
יכולות שבלו(משקה אנרגיה) עושה כאבי לב?
האקסל עשה אותי עייפה זה הגיוני? שתיתי אקסל ועכשיו אני עייפה קרה לכם מתישהו? הגיוני?
אני עושה הרבה שכיבות שמיכה זה הגיוני שיש לי כאבים באצבעות היידים?
איזה משקה אנרגיה יותר מזיק? אקסל או מונסטר?
זה הגיוני שהיקי בצוואר עושה כאבי ראש?