9 תשובות
תכתוב את כל הדברים שאתה לא אוהב בה ותראה איך יורד לך
חות מזה תחכה ותראה שכבר הזמן יעשה את שלו
חות מזה תחכה ותראה שכבר הזמן יעשה את שלו
הכאב הוא חלק מלהתגבר על בן אדם, אי אפשר פשוט לדלג על השלב הזה.
תיקח את הזמן להתאבל על זה, מגיע לך.
אבל תתמקד בזה שכל מה שקורה קורה מסיבה מסוימת, ולטובה.
בסוף יהיה בסדר והכל יסתדר לטובה :)
תיקח את הזמן להתאבל על זה, מגיע לך.
אבל תתמקד בזה שכל מה שקורה קורה מסיבה מסוימת, ולטובה.
בסוף יהיה בסדר והכל יסתדר לטובה :)
תעשה רשימה של "פגמים" ותחשוב על דברים שהיא לא אוהבת ואתה כן, תשמע שירים שאתה אוהב והכי חשוב פשוט תרגע... תעשה מדיטציה או משהו
אל תעשה את מה שכולם אומרים ופשוט תתבגר ותדבר איתה, תגיד לה את האמת, ואם היא לא מרגישה אותו דבר אז תבין שהיא לא בשבילך, אבל כל הדברים שאמרו לך מקודם בעיניי זה סתם ילדותי ולא יעזור
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאוד מתגעגע אליה אבל לצערי אני לא מדבר איתה הרבה כבר ולא נראה לי היא רוצה איתי קשר כל כך אהבתי אותה המון והיה לי מאוד כיף איתה אבל היא כבר לא רוצה את הביחד לדעתי
אני מאוד מתגעגע אליה אבל לצערי אני לא מדבר איתה הרבה כבר ולא נראה לי היא רוצה איתי קשר כל כך אהבתי אותה המון והיה לי מאוד כיף איתה אבל היא כבר לא רוצה את הביחד לדעתי
אנונימי
למה היא וויתרה על הביחד?
1. כי היא לא אהבה אותך?
2. בגלל בעיות בקשר?
3. בגלל שפגעת בה?
1. אם ירד לה והיא לא אהבה אותך ובגלל זה נפרדה ממך וכבר ניסית הכל והיא אמרה לך שזה לא זה אז פשוט תן לזה זמן:( מישהי אחרת תעריך אותך.
2. אם היא העריכה אותך ואתה אותה, אבל היו לכם בעיות בתקשורת וזה דברים פתירים.. אולי שווה לנסות שוב אחרי קצת זמן בנפרד שהחכמתם ולמדתם מטעויות.
אם יש אהבה אז הניתוק הזה אמור לאפס אתכם.
3. אם עשית משהו שפגע בה, גרם לה לחתוך ולחשוב שעדיף לה בלעדיך אתה תצטרך לתקן את הרושם הזה אחרי זמן מה שהיא נרגעת.
אבל גם לא יותר מדי זמן, היא עלולה לנטור לך ולהמשיך הלאה, עדיף שתגרום לה להתרכך ואז מתישהו בסופו של דבר היא תרצה אותך שוב אם אהבה אותך.
1. כי היא לא אהבה אותך?
2. בגלל בעיות בקשר?
3. בגלל שפגעת בה?
1. אם ירד לה והיא לא אהבה אותך ובגלל זה נפרדה ממך וכבר ניסית הכל והיא אמרה לך שזה לא זה אז פשוט תן לזה זמן:( מישהי אחרת תעריך אותך.
2. אם היא העריכה אותך ואתה אותה, אבל היו לכם בעיות בתקשורת וזה דברים פתירים.. אולי שווה לנסות שוב אחרי קצת זמן בנפרד שהחכמתם ולמדתם מטעויות.
אם יש אהבה אז הניתוק הזה אמור לאפס אתכם.
3. אם עשית משהו שפגע בה, גרם לה לחתוך ולחשוב שעדיף לה בלעדיך אתה תצטרך לתקן את הרושם הזה אחרי זמן מה שהיא נרגעת.
אבל גם לא יותר מדי זמן, היא עלולה לנטור לך ולהמשיך הלאה, עדיף שתגרום לה להתרכך ואז מתישהו בסופו של דבר היא תרצה אותך שוב אם אהבה אותך.
אנונימית
אם אתה מאוד רוצה אותה ואוהב אותה אז עדיף לך לפעול מאשר להתחרט, זה לא חכם לחכות חודשים או שנים אחרי פרידה
במיוחד שנשים נוטות יותר להשלים עם פרידה יחסית מהר
במיוחד שנשים נוטות יותר להשלים עם פרידה יחסית מהר
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי מלא טעויות וכנראה כן פגעתי בה אבל אני חושב שהיא עדיין אוהבת אותי אבל הקשר ירד לא כמו פעם אבל היא סלחה לי והיא אוהבת אותי
עשיתי מלא טעויות וכנראה כן פגעתי בה אבל אני חושב שהיא עדיין אוהבת אותי אבל הקשר ירד לא כמו פעם אבל היא סלחה לי והיא אוהבת אותי
אנונימי
מה זה הקשר ירד? אתם עדיין ביחד? או שנהייתם ידידים
אנונימית
באותו הנושא: