7 תשובות
אם את עייפה תעשי משהו שיעורר אותך כמו ספורט ואם את בדיכאון מציע ללכת לפסיכולוג או משהו
דבר ראשון, אם תרדפי אחרי אושר באופן פעיל לא תשיגי את זה
פשוט תדברי עם אנשים מסביבך תמצאי חברים לדבר איתם,
תתרכזי במטרה שלך (לימודים, ספורט..),
ואל תשכחי לתת לעצמך זמן חופשי ולהשקיע בתחביבים סרטים משחקים ספרים תפירה גלישה הכל
ותנסי להפגש עם אנשים וחברים יותר
אם את רוצה אפשר לדבר
פשוט תדברי עם אנשים מסביבך תמצאי חברים לדבר איתם,
תתרכזי במטרה שלך (לימודים, ספורט..),
ואל תשכחי לתת לעצמך זמן חופשי ולהשקיע בתחביבים סרטים משחקים ספרים תפירה גלישה הכל
ותנסי להפגש עם אנשים וחברים יותר
אם את רוצה אפשר לדבר
אני יודעת שזה כזה לא עוזר וזה לא מידי אבל כדורים . דיכאון זה כדורים.. אבל גם תנסי להקיף את עצמך בדברים שכן עושים לך טוב . לקום בבוקר למשהו לקום עם אנרגיות לשים שירים לעשות סדר יום עם יותר דברים כדי שתרגישי פחות את העייפות .. ליצור חברויות חדשות ואם אפשר להתחבר לישנות גם ..
תחושה של עייפות משפיעה גם על המצב הפיזי וגם על המצב הנפשי. היא יכולה לנבוע מבעיות רפואיות פיזיולוגיות, מבעיות באיכות השינה או מדברים שמטרידים את נפשך.
אם זה עניין של הימים האחרונים בלבד, אז תמשיכי לעסוק בדברים שאת אוהבת ולתת לעצמך מספיק זמן לשינה. יכול להיות שזה יעבור לבד.
אם זה נמשך כבר תקופה ארוכה יותר, כדאי להתחיל ברור רפואי. אפשר להתחיל עם רופא המשפחה שינסה להבין את הכיוון הנכון להמשך הברור/טיפול, ולהמשיך בהתאם להמלצתו. הוא כבר יידע האם צריך בדיקות דם/רפואיות, הפניה למעבדת שינה, או הפניה לפסיכולוג/ית או תרפיסט/ית שישוחחו איתך.
מקווה שיעבור לך מהר ותחזרי להיות שמחה ועירנית.
אם זה עניין של הימים האחרונים בלבד, אז תמשיכי לעסוק בדברים שאת אוהבת ולתת לעצמך מספיק זמן לשינה. יכול להיות שזה יעבור לבד.
אם זה נמשך כבר תקופה ארוכה יותר, כדאי להתחיל ברור רפואי. אפשר להתחיל עם רופא המשפחה שינסה להבין את הכיוון הנכון להמשך הברור/טיפול, ולהמשיך בהתאם להמלצתו. הוא כבר יידע האם צריך בדיקות דם/רפואיות, הפניה למעבדת שינה, או הפניה לפסיכולוג/ית או תרפיסט/ית שישוחחו איתך.
מקווה שיעבור לך מהר ותחזרי להיות שמחה ועירנית.
היי אנונימית,
אני קוראת את המצוקה שלך, שבה את מתארת שהיית רוצה להיות יותר שמחה, ופחות בדיכאון.
נשמע שיש לך תקופה שעוברת עליך שהיא לא פשוטה.. את מתארת שאת מרגישה עייפה נפשית ופיזית, וזה בטח נורא קשה להרגיש ככה. נראה שאת מאוד מנסה לעזור לעצמך בין אם זה לפרוק, או לעשות דברים שאת אוהבת כדי להרגיש יותר טוב, אך שמרגיש לך שמשהו חסר כדי להרגיש כך. אני מציעה שנשוחח יחד, וננסה לעזור לך ביחד למצוא עוד דרכים להרגיש יותר טוב, או אפילו רק להיות כאן עבורך כמקום פריקה.
קוראים לי שרה, ואני מתנדבת בעמותת "עלם" שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. את מוזמנת לכתוב לי מתי שתרצי ואני פה לשמוע מה את מרגישה ולהיות שם עבורך. חשוב שלא תישארי עם הרגשות שלך לבד
אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, או באינסטגרם/טיקטוק שלנו digital.elem.
אפשר גם להכנס לצ'ט או לווטס אפ שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד חמישי בין 20:00-24:00.
מחכה לך, שרה מעלם דיגיטל
אני קוראת את המצוקה שלך, שבה את מתארת שהיית רוצה להיות יותר שמחה, ופחות בדיכאון.
נשמע שיש לך תקופה שעוברת עליך שהיא לא פשוטה.. את מתארת שאת מרגישה עייפה נפשית ופיזית, וזה בטח נורא קשה להרגיש ככה. נראה שאת מאוד מנסה לעזור לעצמך בין אם זה לפרוק, או לעשות דברים שאת אוהבת כדי להרגיש יותר טוב, אך שמרגיש לך שמשהו חסר כדי להרגיש כך. אני מציעה שנשוחח יחד, וננסה לעזור לך ביחד למצוא עוד דרכים להרגיש יותר טוב, או אפילו רק להיות כאן עבורך כמקום פריקה.
קוראים לי שרה, ואני מתנדבת בעמותת "עלם" שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. את מוזמנת לכתוב לי מתי שתרצי ואני פה לשמוע מה את מרגישה ולהיות שם עבורך. חשוב שלא תישארי עם הרגשות שלך לבד
אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, או באינסטגרם/טיקטוק שלנו digital.elem.
אפשר גם להכנס לצ'ט או לווטס אפ שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד חמישי בין 20:00-24:00.
מחכה לך, שרה מעלם דיגיטל
קישורים מצורפים:
מצטרפת לשאלה
שלום לך יקרה
נשמע שהכבדות ואולי העצב מלווים אותך בצורה תכופה ואולי תמידית בתקופה האחרונה..את לא מצליחה לנוח כמו שצריך..לחיות כמו שאת אוהבת..ושום דבר כרגע כבר לא כמו שהיה פעם
אם אפשר, הייתי מציע אולי לנסות להתחבר לחברה טובה או למישהי שאת אוהבת..ויחד איתה לנסות לעשות מידי פעם דברים שאת אוהבת..ואפילו מעט ופה ושם
אני מתנדב בעמותת סהר, ויש לנו צ'אט אנונימי שבו תוכלי לשוחח ולשתף..מלב אל לב. אני מצרף את הקישור לצ'אט
שולח לך חיזוקים וכוחות ואיתך יחד בתקווה לימים יפים יותר
שלך, מתנדב סהר
נשמע שהכבדות ואולי העצב מלווים אותך בצורה תכופה ואולי תמידית בתקופה האחרונה..את לא מצליחה לנוח כמו שצריך..לחיות כמו שאת אוהבת..ושום דבר כרגע כבר לא כמו שהיה פעם
אם אפשר, הייתי מציע אולי לנסות להתחבר לחברה טובה או למישהי שאת אוהבת..ויחד איתה לנסות לעשות מידי פעם דברים שאת אוהבת..ואפילו מעט ופה ושם
אני מתנדב בעמותת סהר, ויש לנו צ'אט אנונימי שבו תוכלי לשוחח ולשתף..מלב אל לב. אני מצרף את הקישור לצ'אט
שולח לך חיזוקים וכוחות ואיתך יחד בתקווה לימים יפים יותר
שלך, מתנדב סהר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: