7 תשובות
את רוצה את הטריק או איך משחקים?
שואל השאלה:
כן
לא הבנתי... את הטריק או איך משחקים?
שואל השאלה:
את הטריק
טוב אז אם זה איך משחקים את צריכה פשוט לשאול "פיטר ענה בבקשה על השאלה הבאה"?
ואז את שואלת את השאלה והוא עונה. ואם זה הטריק, את צריכה ללחוץ על מקש כלשהו ואז לכתוב את התשובה בשאלה..
איפה שרושמים פיטר ענה בבקשה עושים נקודה () ורושמים את התשובה שרוצים שהוא יענה ואז זה אמור לעבוד
תיכנסי לקישור ואם לא הבנת אז תגידי לי...