6 תשובות
אומרים שכל עגיל יעני פירנסינג בצד ימין זה לסבי אבל תעשי מה שאת חושבת אני גם חושבת ששמאל זה הכי יפה אני גם עשיתי בצד שמאל
מזל פרץ
תעשי בשניהם d:
חח סתם.. נראלי שתעשי בימין..
חח סתם.. נראלי שתעשי בימין..
חסוי
בדרך! כלל עושים בשמאל אבל בימין זה יותר יפה אבל חשוב שתעשו באיזה צד שאתם רוצים כי זה יותר חשוב ולא להראות כמו מושפע מאחרים. וזה גם תלוי איך אתם נראים ואיזה פרופיל אתם יותר יפים. אבל אם אתם רוצים להראות כמו הרוב תעשו בשמאל
Naama
שואל השאלה:
אני פשוט לא יודעת איזה צד לעשות כדי לא להיראות מוזרה
אני פשוט לא יודעת איזה צד לעשות כדי לא להיראות מוזרה
איפה שבא לך.. לדעתי הכי יפה זה באוזן שמאל:)
ימין
באותו הנושא: