5 תשובות
תלוי בזמן ההחלמה של הניתוח
שואל השאלה:
כן.. ההחלמה היא חצי שנה אבל לא ידחו בחצי שנה
כן.. ההחלמה היא חצי שנה אבל לא ידחו בחצי שנה
אנונימי
הייתי מציע לך לנסות להתקשר לצבא לאלה שאחראים על הדברים הרפואיים ולשאול אותם, ככה תדע בדיוק כמה זמן
שואל השאלה:
ואם אני אומר להם שאני עושה בספטמבר והגיוס באוקטובר? הם יכולים לדחות לי כבר עכשיו לאיזור דצמבר/ינואר?
ואם אני אומר להם שאני עושה בספטמבר והגיוס באוקטובר? הם יכולים לדחות לי כבר עכשיו לאיזור דצמבר/ינואר?
אנונימי
עד שלושה, לפי מה שהבנתי מהצבא צריך לחכות שלושה חודשים אחרי הניתוח כדי להתגייס. אם תעשה אותו שבוע לפני תאריך הגיוס נגיד תקבל דחייה של לפחות שלושה חודשים.
באותו הנושא: