9 תשובות
לאף אחד מהם סורי נוט סורי
לאף אחד מהם מעין אהובה
שואל השאלה:
אני יודעת אבל מתוך שניהם איזה פחות גרוע
אני יודעת אבל מתוך שניהם איזה פחות גרוע
אנונימית
שואל השאלה:
מה אתם מתנשאים
מה אתם מתנשאים
אנונימית
הם גם טלפונים ממש גרועים כאילו איכות חרא וגם חיי סוללה חרא ומתקלקלים מהר מאוד
שואל השאלה:
זה חיי סוללה יותר טובה מאייפון 15 וs24
זה חיי סוללה יותר טובה מאייפון 15 וs24
אנונימית
היה לי תוך חצי שנה התחיל להגמר לי בקטע קיצוני מאוד והיה לי את שני הטלפונים האלו עדיף להשקיע לפעם אחת וזהו
a52 נראלי
אנונימית
אם את באמת רוצה אז אל תגעי בסדרת הa
הs10 יותר טוב
הs10 יותר טוב
באותו הנושא: