36 תשובות
את בלונדון? -_-
אנונימי
שואל השאלה:
אכן
אכן
אנונימי
אוויש מלאא! מה אתה טסה להד ללונדון? את יודעת לדבר אנגלית?
אנונימית
ואת בת 14?!
מה ההורים שלך לא גרים בלונדון?!
מה את עושה לבד בלונדון!?
מה ההורים שלך לא גרים בלונדון?!
מה את עושה לבד בלונדון!?
אנונימי
שמעיי זה מללא מלא כסף ותחשבי שכל שלוש שבעים שלנו זה דולר שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני יודעת אנגלית טוב מאוד, אני בלונדון עם חברה רק שתינו בלי הורים או משפחה. חייבות עזרה דחוף. ואני מחוברת מהפלאפון לסטיפס, יש פה במלון wifi, והיום בערב אנחנו כבר חייבות לעזוב את החדר ואין לנו כסף:p
כן אני יודעת אנגלית טוב מאוד, אני בלונדון עם חברה רק שתינו בלי הורים או משפחה. חייבות עזרה דחוף. ואני מחוברת מהפלאפון לסטיפס, יש פה במלון wifi, והיום בערב אנחנו כבר חייבות לעזוב את החדר ואין לנו כסף:p
אנונימי
ישלך בעיה רצינית פה...
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לא דולרים, זה פאונדים. הרבה יותר יקר.
וזה לא דולרים, זה פאונדים. הרבה יותר יקר.
אנונימי
רגע רגע אין לך אף אחד בחיים? כאילו אפילו לא דודים?
אנונימית
אין לכן כסף לחזור חזרה?
שואל השאלה:
יש לי משפחה בישראל, אבל כל הקטע שאנחנו מנסות להוכיח להן שאנחנו מסתדרות לבד.. כן די טיפשי אנחנו מנסות למצוא פה עבודה.. במה עוד אפשר לעבוד פה לעזאזאל?1
יש לי משפחה בישראל, אבל כל הקטע שאנחנו מנסות להוכיח להן שאנחנו מסתדרות לבד.. כן די טיפשי אנחנו מנסות למצוא פה עבודה.. במה עוד אפשר לעבוד פה לעזאזאל?1
אנונימי
תבקשו כסף מהורים ומקרובי משפחה.
איך לעזאזל הרשו לכם?
איך לעזאזל הרשו לכם?
איך הגעתם לבד?
אמללה אתם לא נורמליות שמעו יש לכם אולי איפה של כסף לפחות?
אנונימית
שואל השאלה:
טיסה אתם יודעים, חסכנו.. ודיי נדפקנו..
במה אתם חושבים שיתנו לנו לעבוד?
טיסה אתם יודעים, חסכנו.. ודיי נדפקנו..
במה אתם חושבים שיתנו לנו לעבוד?
אנונימי
תנסו אולי בשירות בית מלון, חנויות (למרות שזה דווקא לא יתנו לכם בעיניי), לחלק מגזינים.. גם בייביסיטר. בינתיים אני לא מוצאת עוד רעיונות
שואל השאלה:
תודה, ננסה:)
תודה, ננסה:)
אנונימי
מלצרות אולי?
הטרול הכי מצחיק שראיתי בחיים שלי
10\10
10\10
בלונדון יש הרבה ילדים בעיירה אוקספורד או מקומות ליד אוניברסיטאות שמנגנים ואז מביאים להם כסף או תחשבו על רעיון טוב להופיע הופעת רחוב
אנונימית
תבקשיי מההורים שישלחו לכם כסףף! ואם את יודעת טובב אנגלית אז תעבדי שם... כאילו במקום פשוט כזה כמו הדוחן של המחליקים וכולמיני שטויות כאלה...
אם ממש נתקעתם תנסו להסביר את זה לאחראיים במלון ושיתנו לכם להישאר כמה ימים תמורת עבודה במלון. במקביל תצטרכו לעבוד בעבודה נוספת בלי קשר למלון כמו בחנות קרובה או משהו כדי להרויח קצת כסף שתיכן כי בלי כסף אתן לגמריי תתעקו שם.
זה לא מהלך חכם במיוחד מה שעשיתם ללכת בלי הורים ולהיות שם לבד אבל אני מקווה מאוד שילך לכן.
ובהזדמנות הראשונה שיש לכן תיצרו קשר עם ההורים.
תשמרו על עצמכן, אתן לא במקום מוכר אחריי הכל.
בהצלחה.
זה לא מהלך חכם במיוחד מה שעשיתם ללכת בלי הורים ולהיות שם לבד אבל אני מקווה מאוד שילך לכן.
ובהזדמנות הראשונה שיש לכן תיצרו קשר עם ההורים.
תשמרו על עצמכן, אתן לא במקום מוכר אחריי הכל.
בהצלחה.
נראה לי סתם בולשיט. לא חושבת שבמלון יקבלו בנות 14.
אם אין להם ברירה והן באמת יתאמצו להשיג את זה והאחראיים קצת רחמנים, אני מאוד מקווה שכן יצליח להם בכל מקרה.
את צריכה מספיק כסף כדי שיהיה לך זמן למצוא עבודה ומקום לישון
חרטה לפנים היא מאכילה אותכם נראלכם היא בלונדון?
אנונימי
זה הספאם הכי מעפן שראיתי בחיים שלי
לכי לישון ילדונת
לכי לישון ילדונת
חחח איזה חירטוטים!
באמת אתם מאמינים שילדה בת 14 תטוס לבד ללונדון?!
איזה הורה מפגר יעשה את זה לילד שלו?!
באמת אתם מאמינים שילדה בת 14 תטוס לבד ללונדון?!
איזה הורה מפגר יעשה את זה לילד שלו?!
זה לא הגיוני בכלל. יש חוק כזה שעד גיל מסוים אסור לקבל למלון בלי מבוגר, (עד ניראה לי גיל 18 ) למה לכתוב סתם שטויות מה משעמם לכן?
אנונימי
לא נראה לי שההורים שלכם עד כדאי כך סתומים לתת לכם לטוס ללונדון לבד -.-
תגנבי כסף מקבצנים:p
חחח תעבדוו
כמה זמן נישארות שם?
כמה זמן נישארות שם?
תבקשו כסף מאנשים
נשמע מסכן אבל זה נכון...
נשמע מסכן אבל זה נכון...
אני חושבת שאם היא עד עכשיו לא ענתה, זו ההוכחה המוחצת שזה טרול.
זהו זה.
זהו זה.
שואל השאלה:
תודה.. מי שלא מאמין בעיה שלכם. האחראיים של המלון הסכימו לנו לעבוד בתמורה לחדר נידח כזה באכסנייה כלשהיא כאן. תודה לתומכים, והאנשים שחושבים שזה ספאם, אתם לא מעניינים!
תודה.. מי שלא מאמין בעיה שלכם. האחראיים של המלון הסכימו לנו לעבוד בתמורה לחדר נידח כזה באכסנייה כלשהיא כאן. תודה לתומכים, והאנשים שחושבים שזה ספאם, אתם לא מעניינים!
אנונימי
את יודעת שזה לא הגיוני להיות בבית מלון בלי מבוגר נכון?
אנונימי