3 תשובות
פשוט תנתקי קשר
זה ילדותי
אתן מסננות סתם כדי להחזיר אחת לשנייה זה ממש ילדותי זה לא קשור מי אשמה זה קשר פשוט לא עובד. או שלא תהיו חברות כי סתם עשית בכוונה זה לא הפיתרון, או שאשכרה תדברו רציני לגבי זה אולי פתאום תגלי שיש לך משהו אולי יש סיבה אני באמת לא יודעת אבל שווה לדבר
תנתקי קשר