6 תשובות
מלחמה ואם לא יהיה מלחמה בזבזתי שעה פשוט לשכב בתרגיל עלטה על אלונקה
שום הסכם, הסכם זה דחיית המלחמה
מקווה הסכם
מלחמה תהיה עם הסדר ובלי הסדר
הם עושים מה שהם רוצים בעיקרון