17 תשובות
נגיד טלגרם בחיים לא ויש אפליקציה של חדשות משם עדיף לצרוך
שואל השאלה:
^למה טלגרם בחיים לא ?
אנונימי
אני אישית צורך חדשות בטלגרם
יש גם push באינסטגרם ואפליקציית חמ"ל
שואל השאלה:
איזה ערוצים הכי טובים ?
אנונימי
שואל השאלה:
בטלגרם
אנונימי
חדשות ישראל בטלגרם, חדשות מהשטח בטלגרם, חדשות ישראל קודקוד, יש גם ניוזדק ישראל, והערוץ של דניאל עמרם כי לפעמים יש דברים מעניינים
אתה כנראה בן 12 מסכן נשבעת לא רואים חדשות בטלגרם זה יביא לך לטראומות וסיוטים דברים שבני אדם לא אמורים לראות זה הורס את הנפש חבל שתצפה בדברים כאלה גם אם אתה גיבור כביכול..
הורס רק לעצמך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אח
אנונימי
מה את מגזימה ^^
שואל השאלה:
לגמרי חחח
אנונימי
מה מגזימה זה הורס את הנפש בטלגרם אין צנזורה וקל להיתקל בדברים כאלה זאת המלצה שלי והמלצה שתהיה שווה להרבה אנשים זה מיותר
אנונימית
כן אנשים מתים ודם זה מוגזם צודקת..
לשאלה שלך אתה יכול לצרוך חדשות גם בלי לראות את הדברים האלה יש דברים ממש קשים בטלגרם
אנונימית
לרוב יש צנזורה ובערוצים גדולים כאלו לא מעלים דברים הזויים
יש ערוצים כמו לא יגיד את השם שלו שרואים מחבלים מתים וזה בלי צנזורה, לזה אין צורך להיכנס
בסדר שאל מאיפה עניתי שמטלגרם עדיף לא לראות חדשות
אנונימית
טלגרם