15 תשובות
וגם כן בעיה שלהם כיאלו תעשי מה שמרגיש לך נכון
כן כל אחד וההשתדלות שלו
כל דבר קטן שתעשי זה ברכה מה שאת יכולה זה טוב זה לא הכל או כלום
זה הניסיון הכי קשה לאט לאט מה שאת יכולה
ברור אני התחלתי רק שנה אחרי ההתחזקות שלי להתלבש צנוע
תעשי מה שאת יכולה בסופו של דבר זאת את מול ה' שום אדם בסטיפס לא יכול להגיד לך מה את יכולה ומה לא
את מכתיבה לעצמך מול בורא עולם
אפשר להתחזק אבל בסוף ברגע ששומרים על עיקרי הדת צניעות זה משהו חשוב
אף אחד לא ישפוט אותך
ברור שכן
הצניעות זה אולי 90% ממצוות הבת/האשה.
אם את מתחזקת זה מובן שלאט לאט אבל צריך להבין שבקרוב חובה צניעות.
אי אפשר להיות שומרת מצוות בלי צניעות.


אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.
דבר ראשון והכי חשוב - כל הכבוד לך על כל התקדמות בעבודת השם שלך זה לא מובן מאליו(:
בנוגע לשאלה צריך להתלבש צנוע וכן זה קשה השינוי הזה אבל את יכולה לקחת על עצמך בהתחלה אפילו כמה ימים בשבוע להתלבש צנוע ועם הזמן להוסיף עוד יום ועוד יום ככה שבסוף תלכי צנוע לגמרי בע"ה

בהצלחה וכל הכבוד צדיקה! (:
^ תשובה שהיא כל כך אמת.
גרביון, שיער אסוף, סביבה לא תומכת.
זה קשה!!

אבל בקשר למחמאות בטוח היא תקבל המון מחמאות מבנות דתיות, מבנות בעזרת נשים שהיא תלך לבית הכנסת ומאוד אנשים שלא עשו את הצעד בצניעות אבל מאוד מאוד היו רוצות.
כן ולאט לאט תנסי להתמיד בזה
תנסי להתחזק צעד אחר צעד בהצלחה
אפשר להתחזק אבל חלק גדול ממצוות האישה זה צניעות. בסוף אי אפשר להיות שומרת תורה בלי צניעות.