11 תשובות
עיתון הארץ לא היה שפוי כבר 20 שנים.
לא ברור לך כבר שעיתון הארץ שמאלני קיצוני
שואל השאלה:
"בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם" הנה הציטוט המדויק
"בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם" הנה הציטוט המדויק
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם שמלאני אני עדיין עצבני רצח
אני גם שמלאני אני עדיין עצבני רצח
אנונימי
עיתון הארץ עושה נזק להסברה פרו פלסטינים תמיד לוקחים משם כתבות כנגד ישראל כבר מראה שזה עיתון אנטי ישראלי שרק מחפש איפה למצוא את ישראל לא טוב
עיתונאי (אורי משגב), לא עיתונאים.
שואל השאלה:
היה עוד אחד שאמר משהו פסיכי
היה עוד אחד שאמר משהו פסיכי
אנונימי
שואל השאלה:
חגלכ
חגלכ
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר רואה את המינוסים אבל אני דיי מסכים איתו
איך היא מעזה להראות תמיכה בשטן ששמר אותה בשבי כל-כך הרבה זמן!?
אני כבר רואה את המינוסים אבל אני דיי מסכים איתו
איך היא מעזה להראות תמיכה בשטן ששמר אותה בשבי כל-כך הרבה זמן!?
אנונימי
כי הם מפגרים הוא הוא מפגר אבל בכללי העיתון הזה סתום לגמרי אולי אתה שמאלני אבל לא חושבת (או מקווה לפחות) שאתה נגד החטופים או המדינה באופן כללי
אני מחזיק בגישה שצריך פשוט לאהוב אותם וזהו, בלי לשפוט בלי לבקר ובמיוחד בלי לשנוא.
לאהוב בלי תנאים, אולי זה יזיז משהו.
לאהוב בלי תנאים, אולי זה יזיז משהו.
באותו הנושא: