14 תשובות
לדעתי זה יהיה גרוע
היא כמו ביידן בערך
ממש לא
היא אנטישמית, היא ממש החרימה את הנאום של ביבי.
ביידן לא היה פרו ישראלי, אבל הוא גם לא היה פרו פלסטיני
היא גם אם לא ממש פרו פלסטינית, היא ממש קרובה לזה
שואל השאלה:
זה לא הגיוני להגיד שהיא אנטישמית כי בעלה יהודי (: אם כבר אנטי ציונית
אנונימית
בימנו להיות נגד היהודים הגרים בארץ ישראל זה פשוט להיות נגד יהודים
^^
1. זה שהיא החרימה את הנאום של נתניהו לא אומר שהיא אנטישמית. גם אם אני הייתי צריך לבוא לשם הייתי בעדיף להחרים את הנאום

2. ביידן הוא ליטרלי ציוני ותומך ישראל בדם!
היא בדיוק עכשיו גינתה מפגינים אנטי-פלסטינים מחוץ לקונגרס
וגם ב-7 באוקטובר תקפה את החמאס, ממש לא שונאת את ישראל
יש הבדל בין שנאה לביקורת
בעיקר בארצות הברית.
בארצות הברית יש ביקורת על התנהלותה של ישראל בעזה אבל זה לא אוטומטית אומר שהם אנטישמים, וזה ביקורת שבאה בעיקר מהצד הדמוקרטי (הצד של קמלה האריס בקונטקסט הנאמר).
כי דגל ישראל נשרף באמצעות שמאלנים פוגע לה בקמפיין.

בפועל, השמאל בארה''ב תומך בעקיפין באיראן וזה בגדול די לתמוך בשלילת הקיום של מדינת ישראל.
על מה אתה מדבר? אף צד בארצות הברית לא תומך באיראן, איראן מופעלת תחת כלל הסנקציות של כלל הגורמים האמריקאים.
אתה באמת לא מבין כלום בפוליטיקה או במדיניות, עדיף שלא תדבר.
אנשים ממש מהרו לשכוח את תמיכתה בישראל ב-7 באוקטובר (כנראה שגם יש אינטרס לשכוח).
אתה טוען שהשמאל לא תומך באיראן ואז אתה אומר שאני לא מבין במדיניות.

השמאל האמריקאי הוריד את הסנקציות לרמה המינימלית, בהמשך למהלך שהתחיל אובמה להפוך את איראן למעצמה אזורית שארהב תעבוד איתה
קונספירטור בשקל
תגיד לי אתה רציני עכשיו?
זה לא דברים שאני אומר, זה ברור שזה הקו של השמאל
לא, וזה לא בהכרח היא עצמה, זה המפלגה הדמוקרטית שנגדנו, גם טראמפ הוא לא האופציה הכי טובה, אישית אני מעדיף את ניקי היילי, אבל העניין הוא שהמפלגה עצמה הרפובליקנית הרבה יותר בעדנו, הרבה יותר פרו ישראלית, פרו ציונית, ניקי היילי זאת הבחורה מהסרטון המפורסם שהשפילה את ראשי אוניברסיטאות הרווארד וייל, הם רבים בדיונים מי יותר עוזר לישראל, למרות שטראמפ הרבה יותר אהוב אז אולי זה לטובה וזה סיכויים יותר טובים שהוא ייבחר
הא סליחה לא הבנתי מה הכוונה שלך בזה
אנונימי