7 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחדת מההרדמה כי אני מפחדת מהקאות
מעדיפה לעשות חלקית אבל מפחדת שעם חלקית זה עושה רפלקס
גם אם תקיאי זה טוב כי הגוף שלך מוציא חיידקים
שואל השאלה:
אבל זה מפחיד אותי ממש זה עושה לי התקף חרדה.. עזוב אתה לא תבין:( יש לי אמטופוביה:(
בדיוק עשיתי לפני שלוש ימים בהרדמה מקומית, הפרצדורה עצמה לא כואבת, ההחלמה לא נעימה
לא חושבת שתקיאי, אין סיבה (אלא אם לא לאכול או לאכול קצת במשך הרבה זמן יכול לגרום לך להקיא ואז פשוט תצטרכי לאכול הרבה דברים נוזלים ורכים)
אנונימית
אח שלי עשה בהרדמה מלאה את לא תרגישי כלום רק אחרי זה יכאב לך קצת
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת להקיא
יהיה בסדר אל תפחדי הרופאים יודעים מה הם עושים וזה לטובתך