7 תשובות
תודה :)
תודה רבה מקווה שכולנו נהיה בטוחים אמן!
תודה
שואל השאלה:
אשמח שתצמידו כדי שיגיע לכמה שיותר אנשים שיוכלו להתכונן ולהתמגן.
לא מחפש להגיע לחמות בכלל
תודה
הכי חשוב שתביאו זה פקל והרבה מים ואורז פתיתים פסטה או כל דבר שאפשר לבשל בקלות פלוס עוד כמה מיכלי גז
המוצרים זה רק מוצרים שנשמרים לשנים והמלחמה ממש לא תמשך שנים אז זה סתם דאגה הייתי מוריד את זה