13 תשובות
תחדש קשר עם חברים ישנים
תכיר אנשים מהשכבה
מהכיתה
יש גם קבוצות לטיולים וזה ברשתות חברתיות
שואל השאלה:
האמת שאני כן עובד אבל אני רוצה באמת לעשות חוויות לא רק לעבוד
אנונימי
אני חושבת שאולי תדבר איתם על זה, שאתה מציע כל הזמן ושאחכ עם הבגרויות לא יהיה אפשרויות לצאת ושנשאר חודש
שואל השאלה:
דיברתי איתם מלא פשוט לא אכפת להם ואני לא מבין למהה
אנונימי
גם על זה שבסוף לא יהיה לך אםשרות לצאת?
שואל השאלה:
כן והם עדיין בשלהם לא אכפת להם יותר מדי
אנונימי
כיאלו מצד אחד הייתי אומרת לך תחפש חברים אחרים, ומצד שני פשוא תצא לבד תהיה עם עצמך
אולי תצא עם משפחה, בני דודים, אחים אחיות
תכיר חברים אחרים לא חייב להיות תקוע ספציפית עליהם
שואל השאלה:
זה קצת מסובך. אבל מעריך מאוד את העזרה והתשובה שלך
אנונימי
שואל השאלה:
לא פשוט להכיר חברים אחרים.. וגם איפה? איך?
אנונימי
שלי?
כתבתי
קח סיכון ותשלח הודעות אתה תמצא בן אדם זורם בסופו של דבר