7 תשובות
שואל השאלה:
לא חושב שהייתי ברור כנראה
איבדתי מישהי קרובה מהמשפחה שלי
אנונימי
אה אויי משתתפת בצערך...
וסליחה שעשיתי בדיחה על השאלה..
שואל השאלה:
הכל טוב מעריך את זה מאוד פשוט עכשיו אני קולט שיצאתי מפגר כי לא הסברתי את המצב כמו שצריך כזה
אנונימי
מה? אתה עדיין לא עיקלת את הסטייק משנה שעברה?
סתם סתם בצחוק
כן היוני יש אנשים שלוקח להם יותר זמן מאחרים
גם לי.
זה אפקט 2020, מאז השנה הזאת הכל רץ בטילים
ברור. יש אנשים שלוקח להם לעכל דברים אחרי יותר משנתיים, לכל אחד יש את הזמן שלו
נורמאלי לגמריי שזה לוקח הרבה זמן אחרי דבר כזה! אל תרגיש שונה או משהו