6 תשובות
כל דבר שתעלי יהיה קרינג, פשוט צאי בפני אלה שחשובים לך והכל יהיה סבבה
זה לא שאת אושיה שצריכה לעשות משהו פומבי
זה לא שאת אושיה שצריכה לעשות משהו פומבי
שואל השאלה:
מה אני אספר לכל אחד בנפרד? אני רוצה פשוט שכולם ידעו ולהוריד את האבן הזאת מהלב
מה אני אספר לכל אחד בנפרד? אני רוצה פשוט שכולם ידעו ולהוריד את האבן הזאת מהלב
אנונימית
תקשיבי אני חייבת לומר שיש ילד מהשכבה שלי העלה סטואי כזה ודפקו עליו סתלבט של החיים אבל, לפי דעתי אל תעלי על זה סטורי פשוט תספרי לכל חבר שלך בפרטיות ואם את ממש רוצה להעלות את זה פשוט תעלי איזה משהו ציני או סרטון או משהו שאומר את זה בלי לכתוב "היי חברים אני לסבה".
שואל השאלה:
אבל זה רק לחברים שלי זה משהו שלא שכל השכבה תראה אני פשוט רוצה שכל הסביבה שלי תדע בלי לספר לכל אחד בנפרד
אבל זה רק לחברים שלי זה משהו שלא שכל השכבה תראה אני פשוט רוצה שכל הסביבה שלי תדע בלי לספר לכל אחד בנפרד
אנונימית
לדעתי אל תעלי לסטורי זה סתם יהיה מוזר
עדיף שפשוט תספרי
עדיף שפשוט תספרי
תעלי איזה ריל או טיקטוק שקשור לזה ופשוט תכתבי למעלה פוריל או משהו לא צריך נאומים פשוט תתנהגי כאילו זה משהו שהיה ידוע צמיד