8 תשובות
כן
גם אם תאכלי תחבילה הגדולה של הבמבה לכל היום את לא תשמיני בתאבון=)
את מודעת לזה שאם את באמת אוכלת רק את זה את מזיקה לעצמך ממש?
וזה משמין באותה מידה כמו כל יום שאת אוכלת בו רגיל.
וזה משמין באותה מידה כמו כל יום שאת אוכלת בו רגיל.
לא
לא משמינה אבל עדיף לאכול משהו חוץ מבמבה.
זה יותר משמין שלא אוכלים כל היום ואז כן אוכלים בגלל שהגוף שלך יאגור מה שאכלת עכשיו מתוך מצב של לחץ. אז אני ממליצה לאכול איזה פרי ואז לאכול משהו
אנונימית :)
לא... כי לא אכלת כל היום.
אבל זה לא בריא לאכול רק חטיף כל היום.
אם את רוצה להרזות, אז צריכה לאכול כל איזה 3 שעות, ככה המערכת עיקול תעבוד טוב.
אם את אוכלת רק פעם ביום, למערכת העיקול יהיה קשה יותר לעקל, ככה שתשמיני יותר.
אבל זה לא בריא לאכול רק חטיף כל היום.
אם את רוצה להרזות, אז צריכה לאכול כל איזה 3 שעות, ככה המערכת עיקול תעבוד טוב.
אם את אוכלת רק פעם ביום, למערכת העיקול יהיה קשה יותר לעקל, ככה שתשמיני יותר.
אם לא אכלת כל היום, כל דבר שתאכל יכניס יותר שומנים, ממה שארוחות מסודרות יכניסו, הגוף פשוט אוגר את האוכל.
אם המטרה שלך לרדת במשקל אז זה ממש לא טוב להרעיב את עצמך.
צריך לאכול אפילו 6 ארוחות ביום (קטנות, בריאות). זה מזרז את העיכול וככה מרזים.
אם המטרה שלך לרדת במשקל אז זה ממש לא טוב להרעיב את עצמך.
צריך לאכול אפילו 6 ארוחות ביום (קטנות, בריאות). זה מזרז את העיכול וככה מרזים.
באותו הנושא: