4 תשובות
לא, זה בסדר
בסדר גמור, בהצלחה!
כשאני עשיתי טירונות לקחתי את המזוודה הכי גדולה כאילו מהסט אז כל גודל הוא טוב
שואל השאלה:
^
אני לקחתי את הגודל האמצעי התלבטתי אם לקחת את ההכי גדולה בסט
נראלי עשיתי טעות וואי