8 תשובות
זה יבש כזה, למלחמות קוראים על שם משהו מהותי שקרה, זאת מלחמת שמחת תורה
גם אני לא הבנתי למה דווקא מלחמת התקומה
בכללי הם דופקים למלחמות או מבצעים שמות פשוט לא קשורים בעליל כמו למשל חרבות ברזל
בכללי הם דופקים למלחמות או מבצעים שמות פשוט לא קשורים בעליל כמו למשל חרבות ברזל
אני בעד אבל זה טיפה קרינג'
לא עפתי
למי אכפת מהשם?
אם זה יכלול מלחמה וניצחון מול אירן אז יש הצדקה לשם הזה
מעדיפה מלחמת שמחת תורה אבל זה עדיף מחרבות ברזל
רעיון דפוק!עוד ניסיון להשלות את האנשים! כרגע אנחנו במלחמת השפל ולא התקומה
באותו הנושא: