36 תשובות
תתקשרי להורים
משטרה דחוף מה
הם שיכורים?
תתקשרי להורים שלך או למשטרה במקרה הצורך
תתקשרי להורים
שואל השאלה:
התקשרתי הם התקשרו לאח שלי ולא אכפת לו
אפשר ממש לשמוע מעבר למעט המילים שכתבת איך הפחד בטח ממלא את כולך, איך את חושבת על מה הם יעשו לך והאימה משתלטת עליך..
זה לא קשר נורמלי בין אחים ואת לא צריכה להרגיש ככה בבית של עצמך.

ניסית לשתף אנשים שקרובים אליך? אנשים מבוגרים מהמשפחה?
את יכולה גם במידה ואת מרגישה בסכנה, להתקשר למוקד, בכל יום ובכל שעה.
אנונימית
צאי תקחי צעצוע ואם הוא עושה משהו תזרקי אליו תצאי מהדלת לכי לשכנים הם חתנו לך כוס מים להירגע
שואל השאלה:
דיי לא מצחיק אני פשוט אשאר בארון
אל תשימי עליו
יגמר לך האוויר זה מסוכן!
הם שיכורים??
שואל השאלה:
לעבור למתחת למיטה??
תתקשרי למשטרה ,ותמשכי להתרחק מהם
וזה קורה הרבה?
מה להתקשר למשטרה אנשים זה אח שלה
יכול להיות שהוא סתם שיכור וזה הלחץ חברתי
^^הוא לא מתנהג כמו אח אם הוא ככה ועוד נותן לחברים שלו להתנהג ככה
נכון אבל יכול להיות שקרה משהו,לדעתי היא צריכה לקחת חפץ לצאת ואם הוא עושה משהו לזרוק אליו
למה שהיא תיקח חפץ ,הם יכולים לפגוע בה
ואל תשכחי שהיא לבד
לזרוק לברוח לדפוק לשכנים
ואז איך בדיוק היא תחזור לבית אחר כך?
אימלא מה הם שיכורים?
להורים ואם הם לא עונים אז למישטרה
הייתי אומרת להתקשר למשטרה אבל עבר שעתיים
יש עידכון מצב?
אמאלה הכל בסדרר?
אם זה עדיין רלוונטי והוא שיכור וגם לא עוזר להתקשר להורים אז ברור שתביאי משטרה זה ליטרלי מסוכן הם שיכורים ויכולים לפגוע בך ואת לבד
משטרה
תתקשרי להורים ותעדכני אותם אפילו משטרה זה טוב אבל מומלץ קודם הורים
מה משטרה למה כולם פה הזויים הם צוחקים (בצורה מוגזמת אבל עדיין צוחקים) בצורה שלא מסכנת אותה בשום צורה ואין פה סיבה להתקשר למשטרה ולתשובה: אם הם מפסיקים טוב אם לא אז פשוט תאמרי משהו להורים ואם זה לא יעזור אז פשוט תישארי בחדר כל הזמן כי אין איזשהו פיתרון קסם שמישהו יכול להביא לך ולמה שתתחבאי בארון
וואי הם חולים....
תתקשרי להורים/תזמיני משטרה
*מתחבאת


תזמיני משטרה
אנונימית
הל נע מה יש לכולם פה למה שהיא תזמין משטרה
אנונימי
דחוף משטרה
אני יכוולה לשאול ,מה עשית בסוף?
תעדכני מה קרה בסוף