7 תשובות
רגע מה כבר הפגזנו אותם,היום?
כן ,אין צורך לפחד אלוהים איתנו
איראן נערכים לתגובה מצידנו, לא אומר שתהיה מלחמה ישירה עם איראן.

*הניו יורק טיימס: איראן מכינה את כוחותיה לתגובה אפשרית לתקיפה ישראלית, אך שואפת להימנע מעימות כולל*
כן,זה התכנון. ואני מקווה שלא נפחד ונשתפן.. צריך לשבור להם את האגו ולקחת את החימינאי הזה לאלף עזאזל
כן, בקטנה (: