3 תשובות
אני משתמשת במוי כיף, לשער רגיל
של כיף!
elviv
schwarzkopf
אני משתמשת בשניהם והם ממש טובים!
schwarzkopf
אני משתמשת בשניהם והם ממש טובים!
באותו הנושא: