התחברות הרשמה

אתם חושבים שאיראן יתקיפו אותנו יותר גרוע ממה שהיה ב1.10?

אם כן מתי אתם גם חושבים שזה יקרה, בימים הקרובים?
28 באוקטובר 2024, 00:20
מלחמהישראלאיראןהמצב הבטחוני    
5 תשובות
כן
princess_
נראלי שלא כי לא תקפנו כזה חזק
א
אם אין אנילי
לא, ישראל פגעה להם באמצעי תקיפה
א
אנונימית761
לא
o
oyasumi
לא.
הם מפחדים לתת לנו תירוץ לחסל את הגרעין.
ח
חבדניק
באותו הנושא:
אתם חושבים שאיראן תקח את החיסון לקורונה אם ישראל תמציא אותו?
אתם חושבים שאיראן יתקיפו בשבת?
לדעתכם איראן יתקיפו אותנו ב9 באב??
אתם חושבים שאיראן יתקפו אותנו הלילה??
מה הסיכוי שאיראן וחיזבאללה יתקיפו הלילה?
אתם חושבים שאיראן תתקוף אותנו עם נשק גרעיני??
אתם חושבים שעכשיו שנסראללה חוסל אז הם יתקיפו אותנו חזק יותר או בכלל לא?
הייתם רוצים שאיראן יתקיפו בחזרה?
נראה לכם איראן יתקיפו היום??
ישראל יתקיפו את איראן בחזרה?
אתם חושבים שחיזבאללה יתקיפו היום בערב או מחר בערב?