6 תשובות
חייבת להיות בכושר בעצמך, כי אם הלקוחות/המתאמנים שלך יראו שאת בעצמך לא דוגלת במה שאת מציגה פשוט יראו אותך בתור אישה לא הכי רצינית.
אני כמעט בטוחה שכן
לדעתי צריכה להיות בכושר וכאלה
שואל השאלה:
אבל השאלה אם אני צריכה לעבור גם את כל הדברים שכושר קרבי עושים, ולהיות באותה רמת כושר
אבל השאלה אם אני צריכה לעבור גם את כל הדברים שכושר קרבי עושים, ולהיות באותה רמת כושר
אנונימית
צריכה להיות בכושר נראלי
כן
הקורס מאוד קשוח ועם דרישות גבוהות
יש אימונים שאת מעבירה בעצמך ואת חייבת לעשות את התרגילים בעצמך
ואני יודעת שכשאת נוגעת בקיר יש לך כשרג
משמע את תמיד צריכה להיות בכושר
הקורס מאוד קשוח ועם דרישות גבוהות
יש אימונים שאת מעבירה בעצמך ואת חייבת לעשות את התרגילים בעצמך
ואני יודעת שכשאת נוגעת בקיר יש לך כשרג
משמע את תמיד צריכה להיות בכושר
באותו הנושא: