6 תשובות
שואל השאלה:
תכלס לרוסיה אין הרבה מה להפסיד גם ככה, בטח כשיש להם נשיא שמוק שדואג לעצמו לפני הכל
תכלס לרוסיה אין הרבה מה להפסיד גם ככה, בטח כשיש להם נשיא שמוק שדואג לעצמו לפני הכל
אנונימי
לא
אתה קראת את זה בכלל לא נכון, אמרו שפוטין היה קרוב לזה, לא שהוא יעשה את זה תכף
כן
לא
רוסיה לא רוצה להתחיל מלחמת עולם
רוסיה לא רוצה להתחיל מלחמת עולם
פרסמו קשקושים של ראשת הממשלה שהחזיקה חודש בתפקיד
לא אמין
בדיוק בגלל טמטום כזה, המון ימנים בבריטניה הצביעו ללייבור.
האינטרס של כל מי שהוא לא דפוק לגמרי,
זה לסגור את הסיפור של מלחמה באוקראינה כמה שיותר מהר וזהו
לא אמין
בדיוק בגלל טמטום כזה, המון ימנים בבריטניה הצביעו ללייבור.
האינטרס של כל מי שהוא לא דפוק לגמרי,
זה לסגור את הסיפור של מלחמה באוקראינה כמה שיותר מהר וזהו
באותו הנושא: