11 תשובות
כן קחי את זה שצילמת
שואל השאלה:
השני
אנונימית
הראשונה
השני
לי אישית יותר נוח בטיולים במדבר ובטבע לקחת תיק או משהו כזה
אם זה היה באכסניה הייתי לוקחת את הראשון
שואל השאלה:
האמת יש לי תיק ענק שקיבלתי כמו תיק ענק לצבא כזה, אבל זה לא מה שצילמתי זה משהו אחר
אנונימית
כן אבל זה גם סוג של תיק כזה
לטיול בטבע הייתי לוקחת תמיד תיק כמו של הצבא
שואל השאלה:
כן רעיון טוב
אבל אנחנו נהיה במאהל כזה אז זה לא יהיה בדיוק בשטח בהרי מדבר באילת ואני גם לוקחת איתי תיק טיולים קטן
אנונימית
כן כן מה שנוח לך
שואל השאלה:
כדאי לי גם לקחת איפור ובושם לטיול הזה?
אנונימית
ברור אם את מתאפרת ביום יום ומתבשמת אז כן אחרת תתבאסי שלא לקחת תמיד עדיף לקחת למקרה ש