10 תשובות
לא
לא אני אוהבת להיות בת
חס וחלילה
כן
אולי לדקה רק כדי לעשות פיפי ולעמוד. אבל מעבר לזה לא, להיות גבר זה בעיניי אחד הדברים הכי משעממים בעולם ואני מרחמת עליכם
לא אני בסדר בלהיות בת
כן, למה?
מחזור
מחזור
אנונימית
באותו הנושא: