התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני רגיש לעצמי אבל בכלל לא רגיש לאחר?
21 בדצמבר 2024, 13:01
6 תשובות
שואל השאלה:
זה אומר שאני אדם רגיש מאוד? כי לאנשים רגישים מאוד יש אמפתיה
אנונימי
כן זה אומר שאתה אגואיסט
W
W1234
שואל השאלה:
אחשלי זה לא בכוונה
אנונימי
אף אחד לא אמר שזה בכוונה
W
W1234
שואל השאלה:
בסדר זה לא עונה לי על השאלה
אנונימי
שאלת אם זה הגיוני, התשובה היא כן
W
W1234