7 תשובות
שואל השאלה:
מה מה
אנונימית
אני חושבת שיש לזה רבדים יותר עמוקים מהמילים המכלילות האלה ויש נשים שפחות מתאים להן להיות בבית אבל זה לא אומר שזה לא בסדר בכלל, אם אישה רוצה לצאת לעבוד ולהגשים את עצמה שתעשה את זה והיא יכולה ומסוגלת ואם היא רוצה ובעניין של להשאר בבית ולהיות עקרת בית זה גם בסדר
יש לי ידידה שחושבת ככה,שהיא צריכה לשבת כל היום בבית והגבר יעבוד,רק לראות אתזה מביא לי קרינג שהיא מעלה לסטורי
אנונימי
יש פה, אבל אני לא תומך בזה
אני בעיקר חושב שיש הבדל באופי ובהמון דברים בין גברים לנשים. זה לא אומר שהם לא יכולות לעבוד או לגדול בתורה. אבל בהחלט אני רוצה בת זוג רגשית נשית ופחות גברית
מה
שואל השאלה:
אם את בעד זה או נגד גם אם את רוצה משהו בסגנון
אנונימית