17 תשובות
רק מייקל גקסון , התמלוגים הולכים למאבק בסרטן
אנונימי
שואל השאלה:
^^^אין הוכחה גם על אייל
^^^אין הוכחה גם על אייל
כן, זה בסדר לאהוב את השירים אבל לא את הבן אדם עצמו :)
זה בסדר לאהוב את המוזיקה שלהם בלי לתמוך בהם
שואל השאלה:
מרגיש לי שאם לא הייתי רושם את מייקל גקסון אז התשובות היו אחרות
מרגיש לי שאם לא הייתי רושם את מייקל גקסון אז התשובות היו אחרות
כן
אני שומעת מוזיקה ולא מתייחסת למי שר את השיר, יש הפרדה מאוד ברורה בין לאהוב את הזמר עצמו כבן אדם ואישיות לבין לראות את הזמר כיוצר ולא לייחס חשיבות לבנאדם עצמו, אלא רק לשירים שלו
אני שומעת מוזיקה ולא מתייחסת למי שר את השיר, יש הפרדה מאוד ברורה בין לאהוב את הזמר עצמו כבן אדם ואישיות לבין לראות את הזמר כיוצר ולא לייחס חשיבות לבנאדם עצמו, אלא רק לשירים שלו
כן. יצירה והאדם שעומד מאחוריה זה שני דברים נפרדים
כן זה רק שירים
כן
המוזיקה לא קשורה למעשים
מה גם שמייקל ג'קסון עד עכשיו אין הוכחה לתלונות עליו
המוזיקה לא קשורה למעשים
מה גם שמייקל ג'קסון עד עכשיו אין הוכחה לתלונות עליו
סך הכל כן, אבל רק אם אתה לא תומך בזמר, לא מצדיק את מעשיו ומפריד באופן אובייקטיבי בין המוזיקה שלו לבין האישיות שלו.
לדוגמה, אני שומעת מרילין מנסון. אבל אני עדיין לא מתכחשת למה שהוא עשה ומגנה את זה בכל צורה שיש. אנשים שמצדיקים את המעשים רק בגלל שהמוזיקה של מישהו מסוים טובה בעיניהם, הם נוראיים בעיניי.
לדוגמה, אני שומעת מרילין מנסון. אבל אני עדיין לא מתכחשת למה שהוא עשה ומגנה את זה בכל צורה שיש. אנשים שמצדיקים את המעשים רק בגלל שהמוזיקה של מישהו מסוים טובה בעיניהם, הם נוראיים בעיניי.
אנונימית
^ זה בדיוק האנשים שכותבים אייל גולן המלך ואני מסכימה איתך
וואלה צודק אם לא היית רושם מייקל התגובות באמת היו אחרות
אנונימי
כן זה בסדר גמור
כן, אני לא מתייחס לאופי של בן אדם אם אני אוהב את האומנות שלו, בין אם מדובר במוזיקה או בכל יצירה אחרת כמו ספר (דוגמה טובה היא הארי פוטר)
זה בסדר לשמוע כל מוזיקה שאתה אוהב
כן
מוזיק לא קשורה לאדם
מוזיק לא קשורה לאדם
שואל השאלה:
זוהר גם הואשם באונס והת*בד לפני המשפט
זוהר גם הואשם באונס והת*בד לפני המשפט
באותו הנושא: