6 תשובות
לא אני אישית שלשלתי את חיי אחרי
אנונימית
ככה מסתבר
לדעתי כן זה שילוב ממש טעים למרות שבדרך כלל טרנדים זה סתם שטויות
לא
^^ נכון כמו הרולאפס **אימוגי צורח**
לא. לפיסטוק אין טעם אפילו קצת של פיסטוק. יש לזה טעם של פסק זמן בול.